Archiwalne

Najlepsze gry komputerowe dostępne w Netii

27.08.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia, partner technologiczny tegorocznej edycji World Cyber Games Polska, we współpracy z portalem GameSpace uruchomiła serwis, umożliwiający zakup gier komputerowych w atrakcyjnych cenach.

Nowa usługa jest dostępna dla klientów dostępu do internetu Netii za pośrednictwem portalu www.netia.gamespace.pl.

Usługa jest prosta w obsłudze i umożliwia klientowi zakupienie dowolnej gry z portalu www.netia.gamespace.pl po okazyjnej, niższej niż na półce sklepowej cenie. Oferta serwisu z grami Netii składa się zarówno z klasycznych już gier tj. Counter-Strike: Source, czy FIFA 09, jak i najnowszych światowych hitów, m.in.: SIMS 3, FIFA Manager 09, Need for Speed Undercover.

"Rynek gier komputerowych, a szczególnie gier sieciowych online dynamicznie się rozwija, zyskując coraz więcej zwolenników. Zgodnie ze strategią Netii postanowiliśmy rozszerzyć ofertę firmy o nową usługę, dedykowaną dla tych klientów, którzy w internecie poszukują rozrywki" - powiedział Artur Dominiak, dyrektor departamentu zarządzania produktami HOME i SOHO/SME w Netii - "W połączeniu z ofertą "Internet bez ograniczeń" - internetem o przepustowości 8 Mb/s w cenie 79 zł, bez konieczności posiadania telefonu i płacenia za utrzymanie łącza, proponujemy bezkonkurencyjny pakiet dla sieciowych graczy" - dodał Artur Dominiak.

Zakupione w serwisie www.netia.gamespace.pl gry są w domyślny i prosty sposób pobierane z serwisu na twardy dysk komputera. Płatność jest wyszczególniona na comiesięcznej fakturze za usługę dostępu do internetu i reguluje się ją wraz z abonamentem.

W chwili obecnej w serwisie dostępnych jest ponad 20 popularnych gier, a oferta będzie systematycznie poszerzana o kolejne pozycje. Już wkrótce funkcjonalność serwisu rozstanie również poszerzona o gry w trybie multiplayer dostępne przez przeglądarkę internetową oraz wysokiej jakości serwery, obsługujące 50 różnych gier.

źródło: Netia

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów

Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcej

Netia Netia dla Telemaniaków – dwa nowe pakiety z TV

Netia wprowadziła do sprzedaży dwie nowe oferty pakietowe, które łączą dostęp do szybkiego internetu z bogatą ofertą telewizyjną, dopasowaną do potrzeb konkretnych grup widzów. Specjalnie dla fanów sportu powstał pakiet „Dla Kibica”, a dla jego antagonistów pakiet „Dla Kinomaniaka”. czytaj więcej