Archiwalne

Multimedialna poczta głosowa PLAY

07.09.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Po raz kolejny PLAY jako pierwszy wprowadza na rynek innowacyjną usługę multimedialną - poczta wideo.

Od września grupa najbardziej aktywnie korzystających z usług multimedialnych użytkowników PLAY będzie mogła nieodpłatnie korzystać z wideo poczty głosowej. Od października usługa będzie dostępna dla wszystkich klientów PLAY we wszystkich ofertach operatora.

Usługa pozwala użytkownikowi próbującemu nawiązać połączenie wideo, również z innej sieci, pozostawić multimedialną wiadomość wideo na skrzynce wideo użytkownika PLAY.

Użytkownik otrzymuje powiadomienie SMSem o nowej wiadomości i może ją odebrać wideo, dzwoniąc pod dedykowany numer poczty wideo (*200). Istnieje również możliwość otrzymywania wiadomości wideo e-mailem.

„Wprowadzając nową usługę oferujemy ją w pierwszej kolejności najbardziej aktywnym klientom PLAY” – komentuje Jacek Hensler Członek Zarządu PLAY – „Chcemy w ten sposób wyróżnić tych klientów, którzy bardzo intensywnie korzystają każdego dnia z multimedialnych możliwości ich telefonów.”

Poczta wideo w PLAY jest zintegrowana z pocztą głosową, a to oznacza, że klient ma tylko jedną skrzynkę. Wykonując połączenie wideo, można obejrzeć wiadomości, ale także odsłuchać wiadomości głosowe. Wykonując natomiast połączenie głosowe można odsłuchać wiadomości głosowe, ale także odsłuchać część audio wiadomości wideo.

Pocztę Wideo można aktywować dzwoniąc do Obsługi Klienta. Dodatkowo w przyszłym tygodniu PLAY planuje przeprowadzenie akcji aktywacyjnej poczty wideo – skontaktuje się z klientami najczęściej korzystającymi z funkcji multimedialnych.

Połączenie z użytkownikiem Usługi, które zostanie przekierowane na Pocztę Wideo, kosztuje jak za zwykłe połączenie wideo.

Korzystać z poczty wideo można przy pomocy dowolnego terminala umożliwiającego połączenia wideo. Poprzez menu telefonu można wygodnie samemu zdefiniować przypadki, w których nastąpi przekierowanie na Pocztę Wideo. Wystarczy ustawić przekierowania połączeń wideo.

Po dodzwonieniu się na Pocztę Wideo, rozmówca będzie miał do wyboru pozostawienie wiadomości wideo lub wysłanie SMS'a.

źródło: PLAY

News Jak zabezpieczyć ESP8266 NodeMCU V3 w sieci domowej - praktyczne wskazówki

Wyobraź sobie ciepły letni wieczór. Masz na tarasie lampki LED sterowane przez ESP8266. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji i ogród mieni się kolorami. Nagle ktoś obcy włącza stroboskop, a Twoja sieć Wi-Fi zaczyna zwalniać. To nie magia – to brak szyfrowania.

Ta historia (niestety prawdziwa) pokazuje, dlaczego bezpieczeństwo w świecie IoT to nie opcja, lecz konieczność. W artykule dowiesz się, jak w czterech krokach zyskać spokojny sen i ochronić ESP8266 NodeMCU V3 przed wścibskimi spojrzeniami botów z całego świata.


czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Firmowe centrum dowodzenia

Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości. czytaj więcej