Archiwalne

Motorola uhonorowana CoolBrands

06.07.2007

Motorola Polska została uhonorowana tytułem CoolBrands podczas gali, która odbyła się 27 czerwca 2007 w Warszawie.

Statuetkę w imieniu firmy odebrała Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Dlaczego Motorola jest cool?
Ideą CoolBrands jest wyróżnienie marek, które wyjątkowo kojarzą się konsumentom oraz wyróżniają się swoją historią i działaniami. Selekcja marek odbyła się w trzech etapach: najpierw przedstawiono wstępną listę firm, na które swoje głosy oddali internauci, a następnie wyniki oceniło niezależne grono zrzeszone w Radzie Marek. W jej skład wchodzą uznani eksperci w dziedzinie marketingu i reklamy, dziennikarze, pracownicy firm badawczych, stratedzy oraz przedstawiciele organizacji przedsiębiorców. W głosowaniu wzięło udział ok. 7500 internautów, głównie w przedziale wiekowym 16-30 lat ze średnich i dużych miast.

– Ten tytuł to dla Motoroli szczególne wyróżnienie, gdyż jest efektem głosowania nie tylko zwykłych użytkowników, ale również znawców i obserwatorów działań marketingowych. Niezależnie czy marka zostanie nazwana “cool”, “trendy” czy “jazzy”, to ważne, że Motorola kojarzona jest z czymś godnym zainteresowania “dla mnie”, i łączy modę z funkcjonalnością – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej, która odebrała statuetkę.

– Markom, które otrzymały tytuł CoolBrand udało się nawiązać z konsumentami niezwykłą więź. Bycie cool wynika z niepowtarzalnej tożsamości marki. Nie nadajemy tego tytułu na podstawie wyników finansowych czy wielkości firmy. Decydują o nim ludzie, którzy odbierają przekaz wysyłany im przez markę i identyfikują się z nim – powiedziała Nina Kowalewska-Motlik, Prezes New Communications i organizatorka polskiej edycji CoolBrands.

Motorola znalazła się również w albumie CoolBrands 2006/2007 opisującym najmodniejsze marki na polskim rynku. Tytuł CoolBrands nie jest pierwszym tego typu uhonorowaniem dla Motoroli w Polsce. Marka została nagrodzona m.in. statuetką SuperBrands oraz statuetką “Studencki Produkt Roku” przyznawaną przez magazyn “Dlaczego”.

źródło: Motorola

Motorola Więcej możliwości z nową moto z3 play - premiera nowej modułowej Motoroli

Dziś debiutuje nowy smartfon motorola moto z³ play. Kontynuuje on tradycje modułowej serii moto, będąc kompatybilnym ze wszystkimi dotychczas wyprodukowanymi modułami Moto Mods. czytaj więcej

Motorola Wyjątkowa oferta moto g – smartfony ze słuchawkami w cenie, na którą każdy może sobie pozwolić

Jak wygląda idealny smartfon? Taka definicja nie istnieje, ale istnieją funkcje w telefonach, które cenią sobie użytkownicy bez względu na szerokość geograficzną. Jesteśmy w stanie zapłacić więcej za nowy telefon, pod warunkiem, że będzie posiadał pożądane przez nas cechy. Wydajna bateria, płynne działanie, lepsze aparaty fotograficzne, metalowa obudowa, czy dobrej jakości ekran należą do grupy funkcji premium, ważnych dla każdego. Motorola kontynuuje rozwijanie swojej najpopularniejszej rodziny produktów – moto g, tak by móc zaoferować najlepsze, dostępne na rynku rozwiązania w cenie dostępnej dla większości z nas. czytaj więcej

Motorola Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017”

Motorola została partnerem jednej z największych imprez biegowych w Polsce „Biegnij Warszawo 2017”. Zgodnie ze swoim mottem – „Zrób to lepiej!”, firma zachęca do stawiania sobie wyzwań oraz do aktywnego stylu życia. czytaj więcej

Motorola Edycja specjalna: Poznaj nowe smartfony Moto G i Moto G Plus

Firma Lenovo za pośrednictwem swojej spółki zależnej Motorola Mobility zapowiedziała dziś edycję specjalną smartfonów Moto G5S i Moto G5S Plus. czytaj więcej

Motorola Ruszyła przedsprzedaż 2 generacji Motorola Moto Z Play

W dniu dzisiejszym ruszyła przedsprzedaż nowego modułowego smartfona – Motorola Moto Z² Play. Urządzenie jest dostępne w cenie 1999 zł w atrakcyjnej ofercie z modułem Incipio offGRID Power Pack o wartości 299 zł. czytaj więcej