Archiwalne

Mirosław Godlewski w zarządzie Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych

30.03.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

25 marca 2009 r. podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu spółki Netia SA, został powołany na Członka Zarządu SEG na następną kadencję.

„Bardzo się cieszę, że obecność Netii w SEG została doceniona przez Członków Stowarzyszenia, zwłaszcza w dzisiejszych, wymagających czasach” – powiedział Mirosław Godlewski. „Chciałbym swoją pracą wspierać solidarne budowanie relacji i zaufania inwestorów, a także działać na rzecz dobrych rozwiązań regulacyjnych dla polskiego rynku kapitałowego”.

Mirosław Godlewski jest Prezesem Zarządu spółki Netia SA. Przed podjęciem współpracy z Netią pełnił funkcję Prezesa Zarządu w spółce Opoczno SA. W latach 2003-2005 był Prezesem Zarządu w Dec Sp. z o.o. (spółka zależna GATX). W latach 1999-2003 był zatrudniony w Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. na stanowisku Dyrektora Generalnego (w latach 2000-2003) i Dyrektora Sprzedaży (w latach 1999-2000). Wcześniej pracował w PepsiCo Trading Sp. z o.o. oraz Polskim Biurze Badań Marketingowych Sp. z o.o. na różnych stanowiskach menedżerskich. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej - kierunek zarządzanie przemysłem. Posiada także tytuł MBA uzyskany w Ashridge Management College, Wielka Brytania.

źródło: Netia

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

T-Mobile Nowy Członek Zarządu ds. Finansowych w T-Systems Polska

Od 1 października br. Daniel Walczuk, obecnie dyrektor ds. Kontrolingu w T‑Mobile, dołączy do Zarządu T-Systems obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcej