Archiwalne

Megapromocja na pakiety w UPC

04.09.2014

UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, rusza z promocją, w której klienci mogą otrzymać jedną z usług – Telewizję Cyfrową UPC lub Internet – przez pół roku za darmo. Nową ofertę wspiera kolejna odsłona kampanii z MEGA rodzinką UPC.

Nowi klienci mają doskonałą okazję, by przez sześć miesięcy korzystać z innowacyjnych usług UPC, za jedną z nich nie płacąc ani grosza. Zasady skorzystania z promocji są bardzo proste: klient wybiera co najmniej dwie usługi, w tym pakiet telewizji Select Extra HD i internet o szybkości 60 Mb/s. Przez pierwsze 6 miesięcy umowy, podpisywanej na 24 miesiące, jedna z tych usług jest za darmo, koszt drugiej to 70 zł. Dodatkowo klient może dokupić internet o szybkości 120 Mb/s, pakiet telewizyjny Max, nagrywarkę w usłudze telewizyjnej lub pakiet minut. Koszt każdej z nich to 15 zł i doliczany jest on od pierwszego miesiąca.

Pakiet Select Extra HD to 127 kanałów, natomiast pakiet Max Extra HD to aż 167 kanałów w cyfrowej jakości.

Po okresie promocji koszt pakietu składającego się z usługi internetu 60 Mb/s i telewizji Select Extra HD wyniesie 119 zł plus cena wybranych przez klienta usług dodatkowych, takich jak internet o szybkości 120 Mb/s, pakiet telewizyjny Max, nagrywarka lub pakiet minut.

Klienci UPC mogą też w każdej chwili skorzystać z opcji dokupienia kanałów premium, takich jak pakiet Canal+, HBO, Cinemax, FilmBox i eXtra. Telewizja cyfrowa to także usługa UPC NA ŻADANIE z biblioteką ponad 5 tys., programów, w tym niemal 1000 filmów. Połowa z programów dostępna jest za darmo.

UPC oferuje klientom innowacyjne usługi w korzystnych cenach, w tym internet do 250 Mb/s, telewizję cyfrową z ponad 190 kanałami, z czego 50 w jakości HD oraz aplikację Horizon TV, umożliwiającą oglądanie treści na urządzeniach mobilnych. Nasza oferta dostępu do internetu została uznana w analizie UKE z marca tego roku za jedną z najkorzystniejszych cenowo na rynku, np. w kategorii powyżej 100 Mb/s usługi UPC okazały się najkorzystniejszą ofertą na rynku, a różnica cenowa do najdroższego konkurenta wyniosła aż 78 proc. na korzyść UPC.

Poza tym UPC oferuje inne innowacyjne usługi:

  • Horizon TV – to aplikacja pozwalająca obejrzeć ulubiony program na tablecie, smartfonie oraz za pośrednictwem strony internetowej Horizon.tv. Dostępnych jest do 100 kanałów, z czego zdecydowana większość także poza domem. Klient oglądać może zarówno program telewizji linearnej jak i programy z oferty UPC NA ŻĄDANIE. Opłata miesięczna za korzystanie z Horizon TV to tylko 5 zł, a jeżeli Klient zdecyduje się na zakup nowej promocji, to będzie mógł przez miesiąc testować Horizon TV za darmo.
  • UPC Wi-Free – to sieć 600 000 darmowych hotspotów, tworzonych przez użytkowników Internetu UPC.
  • UPC Phone – to bezpłatna aplikacja na smartfony, która pozwala odbierać telefon domowy na komórce, korzystać z darmowych minut telefonu domowego UPC i wykonywać rozmowy w Polsce oraz za granicą.

Promocja trwa do końca października.

Nowa odsłona kampanii z Mega rodzinką UPC
Nowy spot telewizyjny, promujący najnowszą ofertę, już od 30 sierpnia emitowany jest w ogólnopolskich, a także tematycznych stacjach telewizyjnych.

Kampanię telewizyjną wspiera ogólnopolska kampania radiowa i w internecie oraz kampania outdoor w wybranych miastach.

Za kreację spotu TV odpowiada agencja Heart & Brain, za planowanie mediów Vizeum. Studio postprodukcyjne: Platige Image.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej