Archiwalne

MediaTel o swoich wynikach w IV kw. 2007

15.02.2008

MediaTel SA poinformował o swoich wynikach w IV kwartale 2007 roku, który jak informuje operator był bardzo udany dla Spółki.

Dzięki realizacji przedstawionej w październiku 2007 strategii zakładającej wzrost przychodów w zakresie współpracy z operatorami zagranicznymi i krajowymi wartość sprzedaży osiągnęła wynik w wysokości 16.3 mln. zł uzyskując tym samym najwyższy poziom od czterech kwartałów. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego przychody w IV kwartale zwiększyły się o 20%. Należy też podkreślić, iż w IV kwartale 2007 roku rozpoczęły się procesy akwizycje eTel Polska Sp. z o.o. i Elterix Holding Sp. z o.o., które w znacznym stopniu wpłyną na poprawę wyników Spółki w roku 2008.

- Patrząc na rok 2008 widzimy dalsze szanse szybkiego wzrostu przychodów jak również poprawę wyników finansowych, które w 2007 roku obciążone były jeszcze nie rozwiązanymi kwestiami z lat poprzednich. Dalszy rozwój Spółki oraz znaczna poprawa rentowności będzie skutkiem konsekwentnie realizowanej strategii, której założeniem jest rozwój poprzez akwizycje, dbałość o kosztową stronę działalności Spółki oraz realizacja synergii wynikających z przejmowania innych podmiotów. – powiedział Prezes Zarządu Marcin Kubit.

W październiku ubiegłego roku władze spółki MediaTel przyjęły nową strategię rozwoju, którą obecnie sukcesywnie wdrażają. Jej główne założenia to: współpraca z zagranicznymi i krajowymi operatorami w zakresie hurtowej wymiany ruchu, budowa silnej pozycji na rynku klientów biznesowych, wdrożenie innowacyjnych technologii, a przede wszystkim przejęcia i akwizycje firm z branży telekomunikacyjnej.

- Najważniejsze jest to, że realizacja przyjętej strategii przyczynia się do tworzenia wartości dla akcjonariuszy i ze względu na planowaną skalę rozwoju Firma staje się atrakcyjna dla inwestorów – podsumował Prezes.

źródło: MediaTel

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie - przewaga konkurencyjna na rynku logistycznym

Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie stają się kluczowym elementem, który może zapewnić przewagę konkurencyjną na rynku logistycznym. W artykule omówimy, jak innowacje wpływają na efektywność i szybkość procesów transportowych, a także jakie rozwiązania mogą pomóc firmom wyróżnić się w branży. Zapraszamy do lektury. Odkryj, jak technologia kształtuje przyszłość logistyki! czytaj więcej

News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?

Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcej

News 6 powodów, dla których warto kupić używanego smartfona!

Nowoczesny smartfon nie musi kosztować fortuny. Coraz więcej osób rezygnuje z zakupu nowego modelu prosto z półki sklepowej i decyduje się na telefony używane. Dlaczego? Bo to rozwiązanie nie tylko oszczędne, ale też praktyczne i ekologiczne. Zastanawiasz się, czy warto iść tą drogą? Sprawdź 6 powodów, dla których smartfony używane to świetna opcja – także dla Ciebie. czytaj więcej