Archiwalne

Magiczny świat smartfonów dostępny dla wszystkich dzięki współpracy T-Mobile i Angry Birds

31.08.2011

Jutro startuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, która wykorzystuje ogromną popularność na świecie gry numer jeden na smartfony – Angry Birds. W spotach reklamowych przygotowanych dla tej kampanii zostały wykorzystane motywy z wielkiego wydarzenia jakie T-Mobile przygotował w jednym z głównych miast Europy, Barcelonie.

To właśnie tam 11 maja 2011 roku zwykli przechodnie mogli przenieść znane im wcześniej ze smartfonów postaci do realnego świata. Tylko tego dnia każdy mógł jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w Angry Birds na żywo. Film pokazujący emocje, jakie towarzyszyły tym zmaganiom, bije kolejne rekordy popularności na You Tube; do dzisiaj został wyświetlony ponad 7,7 miliona razy na całym świecie.

Kampania przygotowana przez T-Mobile w Polsce ma na celu popularyzację magicznego świata smartfonów. To one oraz nowe atrakcyjne taryfy będą obok Angry Birds głównymi bohaterami reklam. Dzięki nowej ofercie T-Mobile każdy będzie mógł sprawdzić swoje siły w starciu ze świniami na smartfonie za złotówkę.

Kampania popularyzująca smartfony za złotówkę oprócz szeroko rozumianych mediów takich jak prasa, radio, telewizja oraz social media obejmie również działania ambientowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Deutsche Telekom oraz Rovio, producent gry, są zadowolone ze współpracy nad projektem promującym ich przesłanie wśród nowej publiczności poprzez zaangażowanie jej w organizację wyjątkowych pokazów na żywo. Od samego początku w 2009 roku światowy hit Angry Birds stał się nowym wyznacznikiem udanej aplikacji dla smartfonów oraz gry mobilnej. Jej pozycja stale zyskiwała w rankingach konsumenckich zarówno dla aplikacji płatnych jak i bezpłatnych osiągając liczbę ponad 10 milionów sprzedanych sztuk w Listopadzie 2010 roku. Ludzie na całym świecie każdego dnia spędzają na graniu w Angry Birds w sumie 200 milionów minut, co przekłada się na 16 lat dla każdej mijającej godziny.

źródło: T-Mobile

News Nowa usługa Vectry – VOD w TV Online

Dostępne usługi VOD wyróżniają się niesamowitą różnorodnością jeśli chodzi o bibliotekę filmów, seriali, programów, dokumentów, bajek. A jest ich aż 13 tysięcy. Vectra co miesiąc poszerza swoją kolekcje o kilkaset nowych produkcji m.in. o bardzo popularne premiery kinowe np.: „Małe Kobietki”, „Zenek”, „Sala Samobójców. Hejter”, „Ptaki Nocy”, a także najnowsza animacja studia Pixar „Naprzód”. W bogatej ofercie biblioteki Vectra VOD nie brakuje także kultowych serii, takich jak: „Gwiezdne wojny” („Star Wars”) z ostatnim tytułem „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”, „Bad Boys” z najnowszą produkcją „Bad Boys For Life” oraz najpopularniejsze animacje wszech czasów m. in. „Kraina Lodu” oraz „Kraina Lodu 2”. czytaj więcej

T-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia

Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Electronic Beats prezentuje: stream pierwszego występu Gorillaz na żywo w technologii 360° i dwa występy w Polsce

- T-Mobile Electronic Beats Presents Humaz Live w technologii 360° i streamingu HD dostępny dla wszystkich
- Bilety na wydarzenia w Polsce dystrybuowane wyłącznie na stronie electronicbeats.pl od 15.05 czytaj więcej