Archiwalne

LG partnerem pierwszego serialu internetowego - Citylajf

15.10.2008

Firma LG została oficjalnym partnerem i sponsorem pierwszego w Polsce serialu internetowego - CITYLAJF, który bedzie można oglądać już od 15 października co tydzień w środę na specjalnej stronie www.citylajf.pl.

Producent i pomysłodawca serialu, Dariusz Przychoda (Mindshare) oraz scenarzysta, Mikołaj Korzyński (m.in. ‘Chłopaki nie płaczą’, ‘Poranek kojota’), zapowiadają, doskonałą rozrywkę dla wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób uwikłani są życie korporacyjne i stawiają mu czoła na co dzień.

„Robimy serial dla ludzi, którym telewizja nie ma nic do zaoferowania. Albo nadaje w czasie, kiedy oni pracują, albo ich nudzi, gdyż nie znajdują w niej nic dla siebie - mówi Darek Przychoda - Chcieliśmy zatem stworzyć prawdziwe postaci i prawdziwe sytuacje, które ci ludzie napotykają we własnym życiu. Ale język, którym nasi bohaterowie mówią nie będzie zrozumiały dla wszystkich, a wulgaryzmy, (charakterystyczne dla tego, jak ludzie dziś mówią) - nigdy nie będą mogły być wypowiedziane w TV. Tematy związane z pracą, w której spędzamy całe życie nie będą dla wielu ludzi zrozumiale. Tak więc - pomyślałem, że trzeba zrobić serial do netu. Bo tu jest nasza widownia”.

Citylajf.pl sprzedaje pewien styl życia. „Opowiada o trzydziestolatkach, którzy pracują w warszawskich korporacjach, siedzą na kredytach, na ogół są singlami, ponieważ robiąc karierę zaniedbali życie osobiste, a w weekend się ostro bawią, żeby odreagować robotę. Pogoń za (często iluzoryczną) karierą, nie pozwala im skupić się na niczym innym. Małżeństwo i rodzina to pomysły ludzi, którzy żyją na przeciwnym biegunie, a w zasadzie na innej planecie. O tym mówimy, ale podajemy to w komediowym sosie” – dodaje Korzyński.

"Projekt bazuje na pełnej interaktywności. Zależało nam na umożliwieniu widzom czegoś więcej niż tylko bierny odbiór przekazu z jakim mają do czynienia w telewizji" – mówi Anna Sakowicz, szefowa działu projektów specjalnych Mindshare - "Angażowanie widza w cały projekt to również element odróżniający Citylajf.pl od oglądania materiałów video dostępnych na masową skalę w Internecie. Sukcesem będzie więc nie tylko zapoznanie się z fabułą serialu ale również zaangażowanie w inne elementy serialowej układanki" – dodaje Sakowicz. "Internauci mogą bowiem wpływać na przebieg akcji, wziąć udział w konkursie castingowym i zagrać epizodyczne role w serialu, oraz napisać historie, które będą wykorzystane w przyszłych scenariuszach. Oprócz sławy do wygrania są nagrody rzeczowe ufundowane przez partnerów Mazdę i LG oraz nagrody pieniężne. Mamy nadzieję, że widzowie zostaną z nami do samego końca, a swoimi wrażeniami będą się na bieżąco dzielić z innymi - pomogą im w tym zaimplementowane w stronę serialową elementy takie jak: forum, funkcja ‘poleć znajomemu’, RSS czy mechanizm ‘wykop’."

Ze względu na swoją specyfikę projekt będzie promowany przede wszystkim w Internecie. Grupą docelową są osoby w wieku 19-40, mieszkańcy miast, ludzie wykształceni, aktywni, pracujący w korporacjach. Ponad 80% z nich korzysta z Internetu, a dla wielu jest to medium „pierwszego wyboru”.

Partnerem mediowym projektu został portal Wirtualna Polska. Emisja serialu będzie odbywać się poprzez interaktywny serwis WP.TV oraz serwis www.citylajf.pl. Poza intensywną promocją na portalu projekt będzie również wspierany przez działania marketingu wirusowego.

Citylajf.pl to pierwsza profesjonalna produkcja do Internetu na rynku polskim. Do współpracy i zostali zaproszeni doświadczeni twórcy - reżyser Jacek Sołtysiak, Rafał Królikowski oraz młodzi aktorzy - wśród nich Michał Lesień, Waldemar Błaszczyk, Andżelika Piechowiak. Co istotne, wydaje się, że producentom naprawdę udało się zrobić serial dla ludzi. Nawet muzyka – Novika, Smolik, ZakoPower – są na swoim miejscu.

źródło: LG

LG Wyświetlacz LG OLED FullVision w najnowszym smartfonie

LG przenosi innowacyjną technologię OLED z telewizorów do smartfonów. Nowy smartfon klasy premium firmy LG Electronics będzie pierwszym urządzeniem wyposażonym w wyświetlacz OLED FullVision, wpisujący się w strategię zapoczątkowaną przez LG G6 i kontynuowaną przez LG Q6. czytaj więcej

LG Dobre wyniki finansowe LG za drugi kwartał 2017 - przychody firmy rosną

Firma LG Electronics ogłosiła najnowsze wyniki finansowe - przychody w drugim kwartale wyniosły 14,55 bln KRW (USD 12,89 mld), co oznacza blisko 4% wzrostu w porównaniu z analogicznym okresem w 2016 roku. Najlepsze efekty w ostatnich miesiącach uzyskała kategoria AGD, która w porównaniu z Q2 2016 poprawiła wyniki sprzedaży aż o 12%. Trzy z czterech działów biznesowych LG odnotowały wyższe niż w poprzednim roku przychody. Kwartalny zysk operacyjny LG wzrósł o 13,6% iwg najnowszych danych wynosi 664,1 mld KRW (USD 588,2 mln) mimo wyzwań w kategorii Mobile. czytaj więcej

LG Wyniki badań - LG odkrywa jakiego smartfona potrzebują Millenialsi

Badania konsumenckie potwierdzają kluczowe cechy i funkcje smartfonów – duży ekran, multimedialność i komfort użytkowania

LG to marka, która aktywnie bada czego pragną jej użytkownicy na całym świecie, a wprowadzone rozwiązania mają ułatwić nie tylko codzienne obowiązki, ale również dostarczyć multimedialnej rozrywki. czytaj więcej

LG Roboty LG wkraczają do największego portu lotniczego w Korei

Firma LG Electronics właśnie dziś przekazała swoje najnowsze roboty najwięszemu lotnisku w Koreii, by za pomocą zautomatyzowanych usług ułatwić życie ponad 57 milionom podróżnym rocznie.

Roboty Airport Guide będą przemieszczać się po porcie, udzielając informacji podróżnym w aż czterech językach. Urządzenie może łączyć się z centralnym serwerem portu lotniczego i wspierać podróżnych, którzy się zgubili lub są spóźnieni, np. odprowadzając ich na czas do odpowiedniej bramki. Airport Cleaning dostosowano do pracy w miejscach użyteczności publicznej, dzięki czemu za pomocą automatycznej nawigacji może sprawnie omijać przeszkody i skutecznie zbierać zanieczyszczenia. czytaj więcej

LG Premiera LG Q6 - pierwszego smartfona klasy średniej z ekranem FullVision

LG wprowadza na rynek globalny najnowszy smartfon LG Q6 otwierający nową serię Q. Jest to pierwszy smartfon, po flagowym LG G6, wyposażony w wyświetlacz Full Vision i skierowany do masowego odbiorcy. Trend bezramkowych smartfonów został zapoczątkowany przez LG i zdominował tegoroczne oferty modeli z klasy premium u wielu producentów. czytaj więcej

LG LG Electronics przedstawia gamę inteligentnych urządzeń kompatybilnych z asystentem Google Home

Podczas konferencji Google I/O, firma LG Electronics przedstawiła gamę inteligentnych urządzeń kompatybilnych z asystentem Google Home. Dzięki rozwiązaniom LG współczesne inteligentne domy zyskają nowe możliwości komunikacji znajdujących się w nich urządzeń. Obsługa Google Home w urządzeniach LG będzie dostępna już w tym miesiącu w Stanach Zjednoczonych. Oferta obejmuje inteligentne urządzenia LG, takie jak pralka i suszarka LG SIGNATURE, lodówka, piekarnik, oczyszczacz powietrza, a także klimatyzator LG i odkurzacz próżniowy. Usługa będzie dostępna także na innych rynkach. Jej wprowadzenie będzie ogłaszane na bieżąco. czytaj więcej

LG Smartfon LG X power2 wchodzi na polski rynek

Dzięki baterii o pojemności 4500 mAh, największej z oferowanych przez LG, smartfon gwarantuje rozrywkę i produktywność przez wiele godzin. czytaj więcej

LG Wyświetlacz LG OLED FullVision w najnowszym smartfonie

LG przenosi innowacyjną technologię OLED z telewizorów do smartfonów. Nowy smartfon klasy premium firmy LG Electronics będzie pierwszym urządzeniem wyposażonym w wyświetlacz OLED FullVision, wpisujący się w strategię zapoczątkowaną przez LG G6 i kontynuowaną przez LG Q6. czytaj więcej

LG Dobre wyniki finansowe LG za drugi kwartał 2017 - przychody firmy rosną

Firma LG Electronics ogłosiła najnowsze wyniki finansowe - przychody w drugim kwartale wyniosły 14,55 bln KRW (USD 12,89 mld), co oznacza blisko 4% wzrostu w porównaniu z analogicznym okresem w 2016 roku. Najlepsze efekty w ostatnich miesiącach uzyskała kategoria AGD, która w porównaniu z Q2 2016 poprawiła wyniki sprzedaży aż o 12%. Trzy z czterech działów biznesowych LG odnotowały wyższe niż w poprzednim roku przychody. Kwartalny zysk operacyjny LG wzrósł o 13,6% iwg najnowszych danych wynosi 664,1 mld KRW (USD 588,2 mln) mimo wyzwań w kategorii Mobile. czytaj więcej

LG Wyniki badań - LG odkrywa jakiego smartfona potrzebują Millenialsi

Badania konsumenckie potwierdzają kluczowe cechy i funkcje smartfonów – duży ekran, multimedialność i komfort użytkowania

LG to marka, która aktywnie bada czego pragną jej użytkownicy na całym świecie, a wprowadzone rozwiązania mają ułatwić nie tylko codzienne obowiązki, ale również dostarczyć multimedialnej rozrywki. czytaj więcej

LG Roboty LG wkraczają do największego portu lotniczego w Korei

Firma LG Electronics właśnie dziś przekazała swoje najnowsze roboty najwięszemu lotnisku w Koreii, by za pomocą zautomatyzowanych usług ułatwić życie ponad 57 milionom podróżnym rocznie.

Roboty Airport Guide będą przemieszczać się po porcie, udzielając informacji podróżnym w aż czterech językach. Urządzenie może łączyć się z centralnym serwerem portu lotniczego i wspierać podróżnych, którzy się zgubili lub są spóźnieni, np. odprowadzając ich na czas do odpowiedniej bramki. Airport Cleaning dostosowano do pracy w miejscach użyteczności publicznej, dzięki czemu za pomocą automatycznej nawigacji może sprawnie omijać przeszkody i skutecznie zbierać zanieczyszczenia. czytaj więcej

LG Premiera LG Q6 - pierwszego smartfona klasy średniej z ekranem FullVision

LG wprowadza na rynek globalny najnowszy smartfon LG Q6 otwierający nową serię Q. Jest to pierwszy smartfon, po flagowym LG G6, wyposażony w wyświetlacz Full Vision i skierowany do masowego odbiorcy. Trend bezramkowych smartfonów został zapoczątkowany przez LG i zdominował tegoroczne oferty modeli z klasy premium u wielu producentów. czytaj więcej

LG LG Electronics przedstawia gamę inteligentnych urządzeń kompatybilnych z asystentem Google Home

Podczas konferencji Google I/O, firma LG Electronics przedstawiła gamę inteligentnych urządzeń kompatybilnych z asystentem Google Home. Dzięki rozwiązaniom LG współczesne inteligentne domy zyskają nowe możliwości komunikacji znajdujących się w nich urządzeń. Obsługa Google Home w urządzeniach LG będzie dostępna już w tym miesiącu w Stanach Zjednoczonych. Oferta obejmuje inteligentne urządzenia LG, takie jak pralka i suszarka LG SIGNATURE, lodówka, piekarnik, oczyszczacz powietrza, a także klimatyzator LG i odkurzacz próżniowy. Usługa będzie dostępna także na innych rynkach. Jej wprowadzenie będzie ogłaszane na bieżąco. czytaj więcej

LG Smartfon LG X power2 wchodzi na polski rynek

Dzięki baterii o pojemności 4500 mAh, największej z oferowanych przez LG, smartfon gwarantuje rozrywkę i produktywność przez wiele godzin. czytaj więcej