Archiwalne

Ładnie zgrana oferta - rusza kolejny etap kampanii reklamowej PLAY

24.05.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Od 25 maja 2007, sieć Play będzie emitowała nowe reklamy w zupełnie innym stylu niż te, które prezentowała dotychczas.

Jak informuje Play: w przeciwieństwie do innych telefonii korzyści dla klientów PLAY są identyczne w ofercie na kartę i w abonamencie. Są też idealnie zgrane, dlatego ich najważniejsze elementy warto przedstawić razem w jednej reklamie: niskie stawki do wszystkich sieci, mnóstwo dodatkowych złotówek i minut gratis, MMS-y tak samo tanie jak SMS-y. Równie pięknie zgrane są pływaczki synchroniczne, które w fioletowo-białych kostiumach tworzą perfekcyjne, artystyczne układy w telewizyjnej reklamie PLAY. W kampanii prasowej również wykorzystany jest motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych. 

„PLAY konsekwentnie wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, zupełni inny od dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę. ” – powiedział Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY.

Zobacz reklamę (plik: mpg, rozmiar: 4,85 MB)

źródło: Play

News Najlepsi operatorzy komórkowi - gdzie przenieść numer?

Zastanawiasz się, do której sieci warto przenieść numer, żeby płacić mniej i zyskać więcej internetu? Coraz więcej operatorów oferuje elastyczne subskrypcje bez umów, z prostą aktywacją online i bonusami na start. Poznaj najlepsze sieci komórkowe i sprawdź, jak szybko oraz wygodnie zmienić operatora, nie tracąc numeru. czytaj więcej

News Rola archiwizacji w zarządzaniu dokumentami firmowymi

Zarządzanie dokumentami firmowymi to wieloetapowy proces. Z jednej strony trzeba zapewnić im bezpieczeństwo na etapie procedowania, z drugiej strony należy zadbać o prawidłową archiwizację. Jej rola jest nieoceniona, choć nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę. Co powinieneś wiedzieć o prawidłowej archiwizacji dokumentów i dlaczego jest ona tak ważna? czytaj więcej