Archiwalne

Ładnie zgrana oferta - rusza kolejny etap kampanii reklamowej PLAY

24.05.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Od 25 maja 2007, sieć Play będzie emitowała nowe reklamy w zupełnie innym stylu niż te, które prezentowała dotychczas.

Jak informuje Play: w przeciwieństwie do innych telefonii korzyści dla klientów PLAY są identyczne w ofercie na kartę i w abonamencie. Są też idealnie zgrane, dlatego ich najważniejsze elementy warto przedstawić razem w jednej reklamie: niskie stawki do wszystkich sieci, mnóstwo dodatkowych złotówek i minut gratis, MMS-y tak samo tanie jak SMS-y. Równie pięknie zgrane są pływaczki synchroniczne, które w fioletowo-białych kostiumach tworzą perfekcyjne, artystyczne układy w telewizyjnej reklamie PLAY. W kampanii prasowej również wykorzystany jest motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych. 

„PLAY konsekwentnie wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, zupełni inny od dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę. ” – powiedział Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY.

Zobacz reklamę (plik: mpg, rozmiar: 4,85 MB)

źródło: Play

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej

Play PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcej

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej

Play Większa swoboda w PLAY INTERNET

Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Play Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej

P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcej

Play PLAY ma już 6 000 stacji bazowych

Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcej

Play Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcej

Play Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.

Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcej

Play Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24

Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych

Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcej

News Niedrogie telefony z praktycznymi funkcjami: jakimi markami warto się zainteresować?

Wiadomym jest, że nie każdy posiada duży budżet na zakup smartfona. Mogłoby się wydawać, że funkcjonalny telefon musi być bardzo drogi, jednak nie jest to prawdą! Coraz więcej marek posiada w swojej ofercie budżetowe modele "na każdą kieszeń". czytaj więcej

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej