Archiwalne

Ładnie zgrana oferta - rusza kolejny etap kampanii reklamowej PLAY

24.05.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Od 25 maja 2007, sieć Play będzie emitowała nowe reklamy w zupełnie innym stylu niż te, które prezentowała dotychczas.

Jak informuje Play: w przeciwieństwie do innych telefonii korzyści dla klientów PLAY są identyczne w ofercie na kartę i w abonamencie. Są też idealnie zgrane, dlatego ich najważniejsze elementy warto przedstawić razem w jednej reklamie: niskie stawki do wszystkich sieci, mnóstwo dodatkowych złotówek i minut gratis, MMS-y tak samo tanie jak SMS-y. Równie pięknie zgrane są pływaczki synchroniczne, które w fioletowo-białych kostiumach tworzą perfekcyjne, artystyczne układy w telewizyjnej reklamie PLAY. W kampanii prasowej również wykorzystany jest motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych. 

„PLAY konsekwentnie wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, zupełni inny od dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę. ” – powiedział Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY.

Zobacz reklamę (plik: mpg, rozmiar: 4,85 MB)

źródło: Play