Archiwalne

Kolejna skarga przeciwko reklamie PLAY oddalona

04.10.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

W dniu 3 października 2007 Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oddalił skargę przeciwko PLAY.

Skarga (sygn. K/74/07) dotyczyła billboardu promującego wakacyjny konkurs PLAYFOTO i zarzucała przywoływanie na plakacie w celach reklamowych katastrofy Titanica, czyli śmierci ponad 1500 osób.

źródło: Play

News Jak przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce?

Sieci światłowodowe odgrywają szczególnie ważną rolę w telekomunikacji, zapewniając nam stabilne i szybkie połączenie internetowe. Rozwiązanie to stało się standardem w nowoczesnych instalacjach teletechnicznych. Ze względu na wysoką przepustowość włókien optycznych to właśnie one coraz częściej wykorzystywane są w infrastrukturze telekomunikacyjnej w dużych, jak i mniejszych aglomeracjach. Aby tego typu sieć mogła powstać, niezbędnym etapem jest jej skrupulatne zaprojektowanie. Jak właściwie przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce? Zapraszamy do artykułu. czytaj więcej

News Jaki procesor do komputera wybrać?

Wybór odpowiedniego procesora to kluczowy krok podczas składania lub zakupu komputera. To właśnie CPU, czyli jednostka centralna, decyduje o ogólnej wydajności systemu, jego płynności, możliwościach obliczeniowych i komforcie użytkowania – zarówno podczas codziennej pracy, jak i bardziej wymagających zadań, takich jak obróbka wideo, projektowanie 3D czy granie w najnowsze tytuły. Na rynku dostępnych jest wiele modeli procesorów, różniących się parametrami, przeznaczeniem i ceną, dlatego warto wiedzieć, czym się kierować przy wyborze. W tym artykule omówimy najważniejsze oznaczenia procesorów, wyjaśnimy, co oznaczają kolejne generacje oraz podpowiemy, jaki model wybrać do biura, a jaki do zaawansowanych zastosowań. czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia rozwija ofertę i zapowiada kolejne nowości

Od momentu wprowadzenia konceptu marketu ubezpieczeniowego, Play Ubezpieczenia stale rozwija swój pomysł, który powstał z potrzeby zaspokojenia oczekiwań klientów. Szybko, w telefonie i niedrogo - to główne założenia, które przyświecały idei powstania marketu. Klienci Play Ubezpieczenia w ciągu 3 minut kupują dedykowaną polisę, dzięki której ubezpieczą się od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych. Dzięki temu oferta dostępna jest dla klientów indywidualnych Play, którzy cenią sobie poczucie bezpieczeństwa, mobilność i dopasowanie oferty do i ich indywidualny potrzeb. czytaj więcej