Archiwalne

Kolejna skarga przeciwko reklamie PLAY oddalona

04.10.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

W dniu 3 października 2007 Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oddalił skargę przeciwko PLAY.

Skarga (sygn. K/74/07) dotyczyła billboardu promującego wakacyjny konkurs PLAYFOTO i zarzucała przywoływanie na plakacie w celach reklamowych katastrofy Titanica, czyli śmierci ponad 1500 osób.

źródło: Play

News Zadbaj o swój telefon!

Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!

- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej

News Nowości w Samsungu S25 Edge

Samsung Galaxy S25 Edge to długo wyczekiwany przedstawiciel serii Galaxy S, który wnosi świeżość nie tylko pod względem designu, ale przede wszystkim w kwestii funkcjonalności. Nowy smartfon to nie tylko „ładniejsza wersja poprzednika”, ale urządzenie naszpikowane technologiami AI, zaawansowaną fotografią i nowymi pomysłami na ułatwienie życia użytkownikom. Jeśli zastanawiacie się, czy warto przesiąść się na Galaxy S25 Edge, ten przewodnik pomoże Wam to rozstrzygnąć.

1. Lepszy design i funkcjonalność
2. Galaxy AI i nowa jakość codzienności
3. Now Bar, Now Brief i dostęp bez blokady
4. Foto i wideo: Auto Trim, Photo Assist, Audio Eraser
5. Integracja z ekosystemem Galaxy czytaj więcej

News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?

Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcej

Play Play Ubezpieczenia rozwija ofertę i zapowiada kolejne nowości

Od momentu wprowadzenia konceptu marketu ubezpieczeniowego, Play Ubezpieczenia stale rozwija swój pomysł, który powstał z potrzeby zaspokojenia oczekiwań klientów. Szybko, w telefonie i niedrogo - to główne założenia, które przyświecały idei powstania marketu. Klienci Play Ubezpieczenia w ciągu 3 minut kupują dedykowaną polisę, dzięki której ubezpieczą się od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych. Dzięki temu oferta dostępna jest dla klientów indywidualnych Play, którzy cenią sobie poczucie bezpieczeństwa, mobilność i dopasowanie oferty do i ich indywidualny potrzeb. czytaj więcej