Archiwalne

Klienci Netii mogą przenosić numer do Ery

17.10.2007

Od 17 października b.r. Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza usługę przenoszalności numerów stacjonarnych z Netii do Ery Domowej. Klienci korzystający z tej usługi mogą też skorzystać z aktualnej promocji, w której podpisując umowę na telefon stacjonarny w sieci Era, otrzymają odtwarzacz DVD gratis.

Wystarczy jedna wizyta w punkcie sprzedaży sieci Era, aby dokonać wszelkich niezbędnych formalności związanych z zakupem Ery Domowej, a także przenieść numer. Wszyscy, którzy zdecydują się na przeniesienie numeru będą płacić abonament w wysokości 1 zł przez dwa pierwsze, pełne miesięczne cykle rozliczeniowe.

Wybierając Erę Domową z abonamentem za 25 lub 30 zł na okres 24 miesięcy bez telefonu lub 36 miesięcy z telefonem, klient otrzyma dodatkowo odtwarzacz DVD firmy LG. Użytkownik ma do dyspozycji 60 minut wliczonych w abonament oraz atrakcyjne ceny na połączenia: 0,35 zł za 3 minuty do wszystkich sieci stacjonarnych i 0,60 zł za minutę do wszystkich sieci komórkowych. Abonenci Ery otrzymają 5 zł zniżki na abonament.

Telefon stacjonarny w sieci Era to alternatywa dla tradycyjnych telefonów stacjonarnych, która nie wymaga przeprowadzania żadnych prac instalacyjnych związanych z koniecznością planowania gniazdek, układania kabli lub budowaniem linii telefonicznych. Telefon jest aktywny od razu i działa w promieniu minimum 500 metrów od domu.

Przenoszalność numerów dostępna jest we wszystkich 39 strefach numeracyjnych, w których oferowana jest Era Domowa. Wcześniej, na tych samych warunkach, wprowadzono przenoszalność numerów stacjonarnych z TPSA. Obecnie telefon stacjonarny w sieci Era dostępny jest dla ponad 90% ludności Polski.

źródło: Era

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej