Archiwalne

Kara za regulamin neostrady tp

19.02.2007

Telekomunikacja Polska S.A. została ukarana przez Urząd Komunikacji Elektornicznej za nieprzedłożenie do zatwierdzenia projektu zmiany "Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp".

W dniu 16 lutego 2007 r. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję o nałożeniu na Telekomunikację Polską S.A. kary pieniężnej w wysokości 100.000 zł za nieprzedłożenie do zatwierdzenia projektu zmiany „Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp", przesłanego przez TPS.A. swoim abonentom wraz z informacją o jego wejściu w życie w dniu 1 grudnia 2006 r.

Ustalając wysokość kary, Prezes UKE wziął pod uwagę fakt, iż nieprzedłożenie do zatwierdzenia projektów regulaminów przez przedsiębiorcę zobowiązanego (w tym przypadku „Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp”) powoduje, że do obrotu wszedł wzorzec umowny, który może nie spełniać wymogów wynikających z przepisów Prawa telekomunikacyjnego. „Regulamin świadczenia usługi neostrada tp” jest jednym z podstawowych, obok cennika, dokumentów ustalającym warunki świadczenia usługi neostrada tp i stanowi powszechną formę kształtowania stosunku umownego pomiędzy TP S.A. a Abonentem.

Z tego też powodu fakt nieprzedłożenia do akceptacji „Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp” - przed wprowadzeniem go w życie - nabiera szczególnego znaczenia, skutkuje to bowiem brakiem możliwości zapewnienia ze strony Prezesa UKE odpowiedniej ochrony użytkowników tej usługi.

źródło: UKE

News Odzyskiwanie danych z telefonu Samsung? Skorzystaj z pomocy profesjonalnego serwisu

Utrata danych z telefonu to sytuacja, która może przydarzyć się każdemu - niezależnie od wieku urządzenia czy stopnia jego eksploatacji. Zalanie, upadek, awaria systemu lub uszkodzenie płyty głównej mogą sprawić, że dostęp do zdjęć, kontaktów czy wiadomości zostanie zablokowany. Jeśli jesteś użytkownikiem Samsunga, nie ryzykuj utraty cennych informacji. Profesjonalne odzyskiwanie danych to skuteczny i bezpieczny sposób na przywrócenie dostępu do utraconych plików - niezależnie od skali uszkodzenia. W takich przypadkach warto zaufać wyspecjalizowanemu serwisowi, który dysponuje wiedzą, doświadczeniem i odpowiednim zapleczem technicznym. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej