Od piątku 29 września br. w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy stolicy i turyści będą mogli przeprowadzić rozmowy telefoniczne w cichym wnętrzu kapsuły ASTER. Kapsuła dźwiękoszczelna to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej nową usługę – telefonii komórkowej w ASTER.
Spostrzegawczy przechodnie mogli zauważyć intrygującą „Dźwiękoszczelną kapsułę” na chodnikach - to nowa akcja ambientowa ASTER, która jest częścią rozpoczętej w sierpniu br. kampanii marketingowej informującej o nowej usłudze - telefonii komórkowej w ASTER. „Dźwiękoszczelna kapsuła”, będzie zachęcała mieszkańców miasta do wspólnej zabawy i skorzystania z możliwości przeprowadzenia rozmowy w jej cichym wnętrzu.
Konstrukcja kapsuły ASTER przypomina budkę telefoniczną. Całość wykonana jest z przezroczystego poliwęglanu, materiału wykorzystywanego m.in. w przemyśle kosmicznym. Każdy z przechodniów będzie mógł sprawdzić jej funkcjonalność i poczuć komfort rozmowy przez telefon w cichym wnętrzu kapsuły ASTER.
„Oryginalna forma przekazu, jaką jest niekonwencjonalna budka i możliwość odbycia w niej spokojnej rozmowy, wywołuje u odbiorców zaciekawienie i pozytywne skojarzenia z reklamowaną marką – efekt niezwykle ważny podczas kampanii reklamowych. Usytuowanie jej w najgłośniejszych i najruchliwszych miejscach Warszawy ma zachęcić ludzi do wspólnej zabawy. Kapsuła będzie odpowiednio oznaczona elementami wykorzystywanymi w naszej kampanii marketingowej. Dzięki temu informujemy przechodniów o nowej usłudze telefonii komórkowej w ASTER, prezentując to w zaskakujący sposób” – powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER.
Miejsca, w których w pierwszej kolejności pojawi się kapsuła ASTER, to ulica Chmielna przy kinie Atlantic oraz ulica Marszałkowska przy Cepelii.
"Zależało nam na tym, żeby pojawiać się z komunikacją w miejscach, w których jest największy ruch, czyli tam, gdzie możemy spotkać się z naszym konsumentem, zaskoczyć go prostym i zabawnym przekazem. Dlatego cała kampania usługi ASTER opiera się na prostym symbolu telefonu komórkowego, który chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia sie w wykrzyknik. Główne hasło kampanii brzmi: >>Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER<<" - dodaje Beata Mazurkiewicz.
Celem kampanii jest uświadomienie obecnym oraz potencjalnym konsumentom, że ASTER w swojej ofercie ma również telefon komórkowy i w ten sposób staje się kolejnym operatorem na rynku.
Kampanię rozpoczął 30-sekudowy spot radiowy komunikujący: Telefony komórkowe są już w ASTER! Spot emitowany jest od 25 sierpnia w wybranych stacjach radiowych (Antyradio Warszawa, Eska Warszawa, PiN 102 Warszawa, Pogoda 100,1, Złote Przeboje). W internecie reklamy pojawią się w największych portalach (m.in. Interia.pl, Wp.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, O2.pl). Reklama jest prowadzona także w metrze i autobusach (na tyłach autobusów i tv).
Kampania potrwa do końca września i jest prowadzona w Warszawie.
źródło: Aster
News Zadbaj o swój telefon!
Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej
Wiadomości firmowe Edukacja jako najskuteczniejsza forma obrony
Czy wiesz, że aż 88% naruszeń bezpieczeństwa wynika z błędów ludzkich? Nie z wadliwego oprogramowania czy nieznanych luk zero-day, ale z pozornie niewinnych działań – kliknięcia w złośliwy link albo wpisania danych logowania na fałszywej stronie. Dlatego właśnie coraz więcej firm sięga po rozwiązania takie jak Terranova Security od firmy Fortra, które koncentrują się na budowaniu świadomości i edukacji użytkowników. czytaj więcejNews Kompleksowe rozwiązania IT dla wymagających branż - przykład sukcesu
Współczesny rynek technologiczny oferuje szerokie spektrum rozwiązań dla różnych sektorów gospodarki. Przykładem firmy, która skutecznie realizuje projekty dla wymagających klientów branżowych, jest https://dogtronic.io/ - software house specjalizujący się w tworzeniu zaawansowanych aplikacji dla sektorów wymagających najwyższej precyzji i niezawodności.
czytaj więcej