Archiwalne

Kapsuła Aster na ulicach Warszawy

29.08.2008

Od piątku 29 września br. w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy stolicy i turyści będą mogli przeprowadzić rozmowy telefoniczne w cichym wnętrzu kapsuły ASTER. Kapsuła dźwiękoszczelna to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej nową usługę – telefonii komórkowej w ASTER.

Spostrzegawczy przechodnie mogli zauważyć intrygującą „Dźwiękoszczelną kapsułę” na chodnikach - to nowa akcja ambientowa ASTER, która jest częścią rozpoczętej w sierpniu br. kampanii marketingowej informującej o nowej usłudze - telefonii komórkowej w ASTER. „Dźwiękoszczelna kapsuła”, będzie zachęcała mieszkańców miasta do wspólnej zabawy i skorzystania z możliwości przeprowadzenia rozmowy w jej cichym wnętrzu.

Konstrukcja kapsuły ASTER przypomina budkę telefoniczną. Całość wykonana jest z przezroczystego poliwęglanu, materiału wykorzystywanego m.in. w przemyśle kosmicznym. Każdy z przechodniów będzie mógł sprawdzić jej funkcjonalność i poczuć komfort rozmowy przez telefon w cichym wnętrzu kapsuły ASTER.

„Oryginalna forma przekazu, jaką jest niekonwencjonalna budka i możliwość odbycia w niej spokojnej rozmowy, wywołuje u odbiorców zaciekawienie i pozytywne skojarzenia z reklamowaną marką – efekt niezwykle ważny podczas kampanii reklamowych. Usytuowanie jej w najgłośniejszych i najruchliwszych miejscach Warszawy ma zachęcić ludzi do wspólnej zabawy. Kapsuła będzie odpowiednio oznaczona elementami wykorzystywanymi w naszej kampanii marketingowej. Dzięki temu informujemy przechodniów o nowej usłudze telefonii komórkowej w ASTER, prezentując to w zaskakujący sposób” – powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER.

Miejsca, w których w pierwszej kolejności pojawi się kapsuła ASTER, to ulica Chmielna przy kinie Atlantic oraz ulica Marszałkowska przy Cepelii.

"Zależało nam na tym, żeby pojawiać się z komunikacją w miejscach, w których jest największy ruch, czyli tam, gdzie możemy spotkać się z naszym konsumentem, zaskoczyć go prostym i zabawnym przekazem. Dlatego cała kampania usługi ASTER opiera się na prostym symbolu telefonu komórkowego, który chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia sie w wykrzyknik. Główne hasło kampanii brzmi: >>Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER<<" - dodaje Beata Mazurkiewicz.

Celem kampanii jest uświadomienie obecnym oraz potencjalnym konsumentom, że ASTER w swojej ofercie ma również telefon komórkowy i w ten sposób staje się kolejnym operatorem na rynku.

Kampanię rozpoczął 30-sekudowy spot radiowy komunikujący: Telefony komórkowe są już w ASTER! Spot emitowany jest od 25 sierpnia w wybranych stacjach radiowych (Antyradio Warszawa, Eska Warszawa, PiN 102 Warszawa, Pogoda 100,1, Złote Przeboje). W internecie reklamy pojawią się w największych portalach (m.in. Interia.pl, Wp.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, O2.pl). Reklama jest prowadzona także w metrze i autobusach (na tyłach autobusów i tv).

Kampania potrwa do końca września i jest prowadzona w Warszawie.

źródło: Aster

News Naprawa drukarek, serwis kserokopiarek Warszawa

Fachowy serwis oraz naprawa drukarek i kopiarek na terenie Warszawy to podstawa szeregu usług świadczonych przez serwis-druk.pl. Zaufało nam już wiele firm, instytucji rządowych, organizacji NGO, a także osób prywatnych. Niezależnie z jakim urządzeniem masz problem – atramentowym, laserowym, igłowym, a może termosublimacyjnym – możesz zgłosić się do nas. Otrzymasz bezpłatną, kompleksową wycenę z gwarancją stałych kosztów – nie musisz się martwić nieprzewidzianym wzrostem ceny, takie błędy bierzemy na siebie. czytaj więcej

Huawei Stacjonarnie, mobilnie, a może bez wychodzenia z domu? – Serwis Huawei

Smartfon, tablet czy laptop to urządzenia, które od kilku lat stają się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Co jednak, gdy ulegną awarii? Dostęp do szerokiej sieci punktów serwisowych jest w takiej sytuacji kluczowy. czytaj więcej

IPLA „PolandJa” i „Za niebieskimi drzwiami” wyłącznie w IPLI i na platformie Cyfrowy Polsat

Familijne „Za niebieskimi drzwiami”, widowiskowa ekranizacja powieści Marcina Szczygielskiego, którą w kinach obejrzało ponad dwieście czterdzieści tysięcy widzów, oraz pełna humoru „PolandJa” to dwie polskie produkcje filmowe, które można oglądać wyłącznie za pośrednictwem Cyfrowego Polsatu – w IPLI, Cyfrowy Polsat GO oraz VOD Domowej Wypożyczalni Filmowej. czytaj więcej

Samsung Karolina Malinowska i Robert Czerwik stawiają na bezpieczeństwo. Wybrali Samsung Knox

Zdjęcia bliskich, szkice prac, kontakty – to dane, które zasługują na szczególne bezpieczeństwo w sieci. Karolina Malinowska i Robert Czerwik wybrali do tego platformę Knox i stali się jej ambasadorami. czytaj więcej