Archiwalne

Kanały dla dorosłych w ofercie Premium Telewizji Cyfrowej UPC

27.05.2009

UPC Polska wprowadza do oferty telewizji cyfrowej dwa nowe pakiety Premium: Pakiet eXtra, adresowany do widzów dorosłych oraz Pakiet eXtra Sport.

Pakiet eXtra zawiera trzy kanały dla dorosłych: Hustler TV, XXX Xtreme i Private Spice, uzupełnione o kanały sportowo-hobbystyczne: Yacht & Sail dla miłośników żeglarstwa, popularny europejski kanał dla graczy - Poker Channel oraz dodatkowo Motors TV dla fanów motoryzacji, znany już widzom Pakietu Max. Pakiet eXtra Sport oferuje wyżej wymienione kanały hobbystyczno-sportowe oraz ESPN Classic i ESPN America, również dostępne już w Pakiecie Max.

UPC systematycznie wzbogaca swoją ofertę telewizji cyfrowej wprowadzając nowości adresowane do widzów o zróżnicowanych zainteresowaniach. Pakiet eXtra to oferta sześciu kanałów - pakiet zawiera kanały adresowane do widzów dorosłych: Hustler TV, XXX Xtreme, Private Spice i jest uzupełniony o kanały sportowo-hobbystyczne: Yacht & Sail dla miłośników żeglarstwa, popularny europejski kanał dla graczy - Poker Channel oraz dodatkowo Motors TV dla fanów motoryzacji, który dostępny jest także w pakiecie Max Telewizji Cyfrowej UPC.

Ta część oferty skierowana jest do widzów dorosłych, a dekodery cyfrowe UPC Polska wyposażone w funkcję kontroli rodzicielskiej umożliwiają zablokowanie dostępu do poszczególnych programów oraz całych kanałów niepowołanym osobom i gwarantują ochronę nieletnich przed nieodpowiednimi treściami. Funkcja kontroli rodzicielskiej jest łatwa do uruchomienia, a zablokowany kanał lub program dostępny będzie dopiero po wprowadzeniu wybranego kodu PIN. W przypadku pakietu eXtra jest to zabezpieczenie skonfigurowane na stałe, co oznacza, że abonent nie może go usunąć.

Pakiet eXtra Sport to gratka dla miłośników sportu i hobbystów. W ofercie znajdą się wyżej wymienione Yacht & Sail, Poker Channel i Motors TV oraz ESPN Classic, ESPN America. Kanały ESPN Classic, ESPN America dostępne są również w Pakiecie Max Telewizji Cyfrowej UPC.

Klienci Telewizji Cyfrowej UPC mogą korzystać z szeregu dodatkowych funkcjonalności, które rewolucjonizują dotychczasowy sposób oglądania telewizji. Telewizja Cyfrowa UPC to wygoda, którą daje możliwość zatrzymywania telewizji na żywo i nagrywania ulubionych programów, lepsze wrażenia audiowizualne dzięki cyfrowej jakości obrazu i dźwięku, a także bogatszy wybór propozycji programowych, w tym wiele nowości i programów nadawanych w wysokiej rozdzielczości (HD). Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom nagrywarki abonenci UPC nie stracą żadnej chwili z ważnego wydarzenia sportowego, ulubionego programu lub filmu, mogą także ustawić automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali oraz jednocześnie nagrywać dwa programy. Elektroniczny przewodnik telewizyjny (EPG) dostarczy informacji o programach oraz pozwoli na proste i wygodne ustawienie przypomnienia o wybranym programie i grupowanie swoich ulubionych kanałów, dzięki czemu dostęp do nich będzie szybszy i wygodniejszy.

Pakiety Premium mogą zamówić wszyscy klienci Telewizji Cyfrowej UPC. Miesięczny abonament Pakietu eXtra wynosi 40 zł, a pakietu eXtra Sport 10 zł.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej