Archiwalne

Kampania futbolowa UPC z okazji Mundialu 2010

19.05.2010


Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które już w czerwcu rozpoczną się w RPA, UPC przygotowało kampanię poświeconą tematyce futbolowej. Celem tej akcji jest pokazanie, że dzięki nowoczesnym usługom UPC abonenci mają możliwość w pełni doświadczyć emocji związanych z futbolem. Kampania jest obecna w telewizji, internecie, prasie, outdoorze, lokalnych stacjach radiowych oraz mediach własnych UPC.

Już w czerwcu w RPA rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Z tej okazji UPC pragnie pokazać, że dzięki nowoczesnym usługom firmy abonenci mają możliwość w pełni doświadczyć emocji związanych z futbolem. W ramach akcji promowana jest usługa Telewizji Cyfrowej UPC z dekoderem z nagrywarką, a także superszybki Internet Fiber Power oraz taryfy telefoniczne. Hasło przewodnie kampanii to „Przeżyj wyjątkowe sportowe emocje z UPC”.

Pakiet trzech usług reklamowany jest dodatkowo hasłem: „Oglądaj mecze, sprawdzaj wyniki online, porozmawiaj ze znajomymi”, co odnosi się do możliwości, jakie oferują telewizja cyfrowa, Internet Fiber Power oraz Telefon UPC. Hasłem „Zatrzymaj, nagraj i obejrzyj jeszcze raz kluczowe momenty gry”, promowana jest oferta telewizji cyfrowej z nagrywarką. Kampania futbolowa UPC w Polsce potrwa do połowy czerwca i jest elementem ogólnoeuropejskiej akcji promującej cyfrowe usługi kablowe operatora, przygotowaną przez UPC Broadband.

Kampania promocyjna widoczna będzie w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych (Polsat, TVN, TV4, TVN 7, Polsat Sport, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo), w internecie (portale: Onet, Interia, Wirtualna Polska, o2, 90miut.pl), w prasie (gazety: Metro, Przegląd Sportowy, Przegląd Sportowy – Skarb Kibica), oraz w outdoorze (siatki na rynkach w Krakowie i Wrocławiu). UPC będzie także reklamować kampanię futbolową w lokalnych stacjach radiowych – Aplauz, RAM (Wrocław), Alfa, Wanda Złote Przeboje (Kraków), Kolor (Warszawa), Radio Kaszebe (woj. pomorskie), Piekary (woj. śląskie), Na Fali - Złote Przeboje (Szczecin).

Jednym z elementów kampanii będzie zaplanowany na czerwiec konkurs dla internautów, w którym będą do wygrania atrakcyjne nagrody – MacBooki, iPody nano oraz oficjalne piłki Mundialu 2010 – Adidas Jabulani. Nagrody trafią do internautów, którzy nakręcą najlepsze filmy wideo prezentujące ich umiejętności żonglowania piłką i wykonywania z nią spektakularnych trików. Zwycięskie filmy zostaną wybrane przez samych użytkowników sieci, którzy zarejestrują się na platformie internetowej przygotowanej specjalnie na potrzeby tego konkursu.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej