Archiwalne

Japoński operator EMOBILE zawiera kontrakt managed services z firmą Ericsson

16.02.2011

Wiodący operator telefonii mobilnej w Japonii rozszerza kontrakt na zarządzanie i utrzymanie swojej sieci (managed services) z firmą Ericsson. EMOBILE zamierza zaspokoić rosnące oczekiwania swoich klientów na usługi szerokopasmowe udostępniając im sieć HSPA 42 Mbps.

Ericsson zawarł kontrakt managed services z EMOBILE, wiodącym operatorem telefonii komórkowej w Japonii.

Coraz większa popularność smartphonów oraz zaawansowanych aplikacji mobilnych powoduje znaczy wzrost ruchu w sieci. Aby sprostać tym rosnącym wymaganiom i zapewnić dalsze świadczenie wysokiej jakości usług dla klientów końcowych operator EMOBILE zlecił firmie Ericsson rozszerzenie swojej sieci przy użyciu technologii HSPA 42Mbps.

Eric Gan, Representative Director and President, EMOBILE, powiedział: "Technologia HSPA firmy Ericsson zapewnia nam najszybszą, najbardziej innowacyjną i najbardziej zaawansowaną technologicznie mobilna sieć szerokopasmową, która zapewnia naszym klietom wysokiej jakości usługi mobilne.”

EMOBILE chwalił sprawność organizacyjną firmy Ericsson oraz pokazane umiejętności analityczne podkreślając, że dzięki temu możliwe było dostarczenie tego innowacyjnego rozwiązania. EMOBILE twierdzi, że jest kontynuacja współpracy z firmą Ericsson i oczekuje od partnera dalszej pracy na rzecz rozwoju wiodących w branży kompetencji w obszarze managed services.

Fredrik Alatalo, prezes firmy Ericsson w Japonii powiedział: "Jestem zaszczycony, że operator EMOBILE zdecydował się przedłużyć partnerstwo w ramach managed services z firmą Ericsson. Wykorzystując globalną skalę oraz doświadczenia a także sprawdzone narzędzia, metody i procesy za cel stawiamy sobie poprawę efektywności sieci EMOBILE, na której skorzystają abonenci operatora.”

EMOBILE to lider na rynku mobilnych usług szerokopasmowych w Japonii. Współpracuje ściśle z firmę Ericsson od 2006 roku. Na dzień 30 stycznia 2011 liczba abonentów sieci EMOBILE wynosi ponad 3 miliony. Ericsson dostarczy funkcjonalność HSPA 42Mbps do japońskich obszarów metropolitarnych takich jak Kanto, Tokai oraz Kinki.

źródło: Ericsson

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Najlepsi operatorzy komórkowi - gdzie przenieść numer?

Zastanawiasz się, do której sieci warto przenieść numer, żeby płacić mniej i zyskać więcej internetu? Coraz więcej operatorów oferuje elastyczne subskrypcje bez umów, z prostą aktywacją online i bonusami na start. Poznaj najlepsze sieci komórkowe i sprawdź, jak szybko oraz wygodnie zmienić operatora, nie tracąc numeru. czytaj więcej