Archiwalne

Jak działa hipnoza Kota, czyli druga część kampanii reklamowej Netii

02.11.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Rusza nowa odsłona hipnotyzującej kampanii reklamowej. Pojawią się nowe spoty i gadżety internetowe.

W poniedziałek, 2 listopada br. rozpoczyna się kolejna część kampanii reklamowej Netii promującej ofertę "Hipnotyzująca promocja”. W nowych spotach będzie można zobaczyć Twarz Netii, Tomasza Kota w nowych rolach. Widzowie przekonają się, jak i na kogo zadziałała hipnoza, będąca głównym tematem pierwszej odsłony kampanii.

Nowe filmy będzie można zobaczyć w telewizji oraz kinach w całej Polsce. Kampanię uzupełni również nowy spot radiowy.

Już wkrótce ze strony netia.pl będzie można ściągnąć wygaszacze ekranu z hipnotyzerem oraz program do tworzenia indywidualnych hipnotyzujących wiadomości dla swoich znajomych.

W ramach oferty „Hipnotyzująca promocja”, wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą tylko 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie. Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle, ile we wcześniejszych promocjach. W efekcie, średni abonament za Szybki Internet Netii o prędkości 1 Mb/s, przy zakupie w pakiecie z telefonem, wyniesie zaledwie 37 zł. Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to tylko 59,50 zł.

Promocja dostępna jest we wszystkich technologiach, w których usługi świadczy Netia. Gamę usług można wciąż poszerzyć o Mobilny Internet, na warunkach dotychczasowej promocji.

źródło: Netia