Archiwalne

Inotel działa na Facebooku

31.05.2010


Gdzie szukać informacji o nowych promocjach operatora telekomunikacyjnego, telewizyjnych premierach i nowoczesnych technologiach? Gdzie można wystawić opinię dostawcy usług, zapytać, skomentować, a nawet przyłączyć się do fanów i współtworzyć profil ulubionej marki? - Inotel, wielkopolski operator telekomunikacyjny, rozpoczął działalność na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych - Facebooku.

- Zauważyliśmy, że coraz więcej Internautów dzień w sieci rozpoczyna od odwiedzenia ulubionych serwisów społecznościowych. Ponieważ zależy nam na otwartej komunikacji z klientami oraz osobami, których interesują nowinki ze świata telekomunikacji, rozrywki i sztuki postanowiliśmy otworzyć konto firmy na Facebooku, jednym z najbardziej popularnych tego typu portali w Polsce - mówi Jacek Augustyniak, szef marketingu Inotel.

Facebook to niecodzienne forum wymiany poglądów i opinii pomiędzy ludźmi dzielącymi wspólną pasję. Na coraz liczniejszych profilach firmowych podejmowane są dyskusje praktycznie na każdy temat - związany i niezwiązany z prowadzoną działalnością biznesową. Co najważniejsze, to zdecydowanie mniej inwazyjna forma komunikacji niż np. przesyłki reklamowe często z góry traktowane przez użytkowników jako spam. Właśnie dzięki temu publiczne profile firmowe dające możliwość swobodnej wypowiedzi zyskują coraz większą aprobatę Internautów.

Na stronie Inotela na Facebooku przeczytać można m.in. o szczegółach oferty, a także obowiązujących promocjach i konkursach. - Informowanie o akcjach marketingowych nie jest jednak głównym celem istnienia profilu firmy w serwisie. Oczywiście, będziemy zamieszczać materiały o promocjach, tak by Internauta mógł być na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie, ale bardziej zależy nam na dialogu i wymianie poglądów na najważniejsze dla nas i użytkowników tematy - dodaje Jacek Augustyniak.

Wizerunku firmy nie można wypracowywać wyłącznie słowami. Niezbędne są konkretne działania, które dla odbiorców będą stanowić potwierdzenie wiarygodności promowanej marki. Najczęstszym błędem popełnianym przez firmy rozpoczynające przygodę z portalami społecznościowymi jest niekonsekwencja w działaniu. Dokonanie kilkunastu wpisów w ciągu paru tygodni, a następnie wielomiesięczna przerwa w aktywności. Jacek Augustyniak mówi: - Staramy się nie zamęczać czytelników zbyt często dodawanymi postami, ale pisać o wszystkim tym, co ważne nie rzadziej niż raz na dwa, trzy dni. Nie kopiujemy treści z naszej oficjalnej strony www, bo jest to niemile widziane przez Internautów, ale zamieszczamy ciekawe filmy, nowinki technologiczne oraz informacje o wydarzeniach ze świata filmu, sztuki i kultury.

Facebook pozwala wsłuchać się w potrzeby klienta i poznać jego oczekiwania, opinie, uwagi i zastrzeżenia. To niezwykle cenne informacje, których analiza pomaga odkryć zarówno mocne, jak i słabe strony firmy, a finalnie obrać kierunek rozwoju dopasowany do wymagań konkretnego użytkownika.

Z profilem firmy Inotel na Facebooku można zapoznać się pod adresem http://www.facebook.com/inotel.

źródło: Inotel

News Polubienia na FB - czy można je kupić?

Facebook niemal całkowicie zawładnął światem biznesu. Trudno byłoby znaleźć dzisiaj firmę, która nie posiada własnego konta na FB. Co właściwie dają polubienia strony i czy w ogóle warto kupić polubienia FB? Jak działa taka usługa i jak wprowadzić ją na facebooku typu fanpage? czytaj więcej

News Tani hosting - jak wybrać najlepszy?

Jedną z najważniejszych rzeczy, o jaką musi zatroszczyć się przedsiębiorca, jest odpowiednia strona internetowa. Wybór wielu osób pada na WordPress - właśnie na tym silniku działa spora część witryn. Niezależnie, czy zdecydujemy się skorzystać z WordPress czy innego systemu, będzie nam potrzebny odpowiedni hosting. Jak go wybrać? czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej

News Jak kupić obserwujących na Instagramie?

Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach nie tylko sposób komunikacji oraz wyrażania siebie. Obecnie platformy takie jak Instagram oferują znacznie więcej możliwości. Są narzędziem promującym różnego rodzaju działalności, a także sposobem na zwiększenie popularności. Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że stały się też sposobem na zarabianie pieniędzy. Wiele influencerów zarabia naprawdę duże pieniądze, decydując się na reklamowanie konkretnych marek czy produktów. Samo posiadanie konta nie jest oczywiście prostą drogą do sukcesu. Osiągnięcie popularności na Instagramie wymaga dużej aktywności i pomysłu na siebie. Aby ułatwić sobie trudne początki, wiele osób - w tym celebrytów - decyduje się na zakupienie obserwatorów na Instagramie. Jak kupić followersów na Instagramie? czytaj więcej