Archiwalne

Informacja MediaTel SA w sprawie zasad rozliczeń z TP SA

22.05.2007

MediaTel przedstawił informację w sprawie zasad rozliczeń pomiędzy MediaTel SA a TP SA, którą przedstawiamy poniżej.

W związku z informacją zamieszczoną 21 maja 2007r. na jednym z portali internetowych dotyczącą złożenia przez TP SA pozwu o odzyskanie wierzytelności na kwotę około 6 milionów złotych, czego podstawą jest odmienna interpretacja Decyzji URTiP/UKE z 18 października 2002r. znak DRT-WWM-07527-08/02(I) przez TP SA i MediaTel SA („Spółka), Zarząd MediaTel SA informuje, że do Spółki nie wpłynęło żadne oficjalne zawiadomienie od samej TP SA jak i również z Sądu informujące o wszczęciu postępowania w tej sprawie.

Zdaniem Zarządu przedmiotowy pozew, jeśli został złożony, nie znajduje żadnych podstaw prawnych w Decyzjach regulujących wzajemną współpracę. Rozbieżności w interpretacji Decyzji URTiP/UKE z dnia 18 października 2002r. dotyczące świadczenia przez MediaTel SA usług dostępu do sieci Internet na rzecz abonentów TP SA i jednocześnie rozbieżności w rozliczeniach pomiędzy TP SA a MediaTel SA pojawiły się w 2004 roku. Spółka dysponuje obszerną obustronną korespondencją oraz licznymi pismami sądowymi z całego okresu trwania sporu, o którym informowała w pkt. 2.2.2 Rozdziału I str. 5 i pkt. 20.2.1 Rozdział V str. 43 prospektu emisyjnego akcji serii E oraz w raportach okresowych i raportach bieżących nr 23/2004, 41/2003, 59/2004, 68/2004, 72/2004, 3/2005, 4/2005, 15/2005, 23/2005, 34/2005, 36/2005 i 37/2005, 23/2006, 4/2007.

Postępowanie sądowe w zakresie odwołania TP SA od Decyzji Prezesa URTiP/UKE z 18 października 2002r. zostało umorzone wyrokiem Sądu Apelacyjnego z dnia 25 lipca 2006 roku (RB 23/2006). Ostateczne wyjaśnienie spornych kwestii nastąpiło w dniu 12 marca 2007r., kiedy to Prezes UKE wykonując wyroku Sądu Apelacyjnego ponownie rozpatrzył odwołanie TP SA od Decyzji z 18 października 2002 r. oraz wydał Decyzję znak DRUH-WWM-60600-109/06(9) w sprawie ustalenia warunków połączenia sieci w zakresie świadczenia dostępu do sieci Internet. W ostatniej Decyzji Prezes UKE potwierdził między innymi, iż:

1. zasady naliczania opłat abonentom TP SA za dostęp do sieci Internet świadczony przez MediaTel SA ustala MediaTel SA w swoim cenniku oraz
2. TP SA jest zobowiązana do wykazywania tych opłat swoim abonentom na swojej fakturze VAT za każdy okres rozliczeniowy.

Wydana 12 marca 2007 r. Decyzja Prezesa UKE zakończyła postępowanie administracyjne w sprawie świadczenia przez MediaTel SA usług dostępu do sieci Internet na rzecz abonentów TP SA. Zapisy Decyzji w sposób jednoznaczny precyzują sposób i zasady rozliczeń pomiędzy TP SA i MediaTel SA i są zgodne z dotychczas stosowanymi przez MediaTel zasadami w rozliczeniach finansowych.

Decyzji nadano rygor natychmiastowej wykonalności, przy czym zgodnie z korespondencją między stronami trwa obecnie 3 miesięczny okres implementowania przez TP SA właściwego cennika MediaTel SA, który to okres zakończy się w dniu 24 czerwca 2007r.

źródło: MediaTel

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?

Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej