Archiwalne

HP i Alcatel-Lucent wspólnie oferują rozwiązania do zunifikowanej komunikacji i współpracy on-line

26.05.2010


HP i Alcatel Lucent poinformowały o wprowadzeniu na rynek nowych narzędzi komunikacyjnych, które umożliwiają klientom łatwe wdrażanie i wprowadzanie rozwiązań do zunifikowanej komunikacji i współpracy on-line (Unified Communications and Collaboration — UC&C), co pozwoli firmom na lepszą organizację.

Umowa, która powstała w oparciu o globalny sojusz obu firm, umożliwia HP i Alcatelowi-Lucentowi wprowadzanie na rynek i dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań UC&C. Dzięki zastosowaniu konwergencji narzędzi telekomunikacyjnych i informatycznych oraz zaoferowaniu dodatkowych usług, klienci w optymalny i elastyczny sposób będą korzystali z usług UC&C.

„Klienci potrzebują otwartego, całościowego podejścia do świadczenia usług, które zoptymalizują ich inwestycje w rozwiązania UC&C” — powiedział Gary M. Budzinski, wiceprezes i dyrektor działu usług technicznych (Technology Services) w HP. „Atrakcyjność połączonej oferty firm Alcatel-Lucent i HP polega na zapewnieniu przedsiębiorstwom otwartych i wysoce skalowalnych rozwiązań, obsługujących wszystkie punkty kontaktu, dla których komunikacja jest bardzo istotna”.

„Dzielimy wspólne podejście do rozwiązań spełniających indywidualne wymagania klientów stawiane istniejącym technologiom, potrzeby przedsiębiorstwa jako całości i planów migracji na przyszłość” — powiedział Tom Burns, prezes działu strategicznych rozwiązań dla przedsiębiorstw (Enterprise and Strategic Industries) w firmie Alcatel-Lucent. „Firmy HP i Alcatel-Lucent nawiązały ścisłą współpracę, dzięki której przedsiębiorstwa na całym świecie mogą zmniejszyć koszty, zwiększyć produktywność i zoptymalizować obsługę klientów w obrębie środowiska rozwiązań UC&C”.

Rozwiązania UC&C HP i Alcatela-Lucenta
Usługi HP i rozwiązania Alcatela-Lucenta do zunifikowanej komunikacji i współpracy on-line obsługują wszystkie media i działają niezależnie od lokalizacji.

Oferta obejmuje:

  • Przejście z przestarzałych systemów PBX różnych producentów na warstwę integrującą przesyłanie głosu z wykorzystaniem protokołu IP, która została opracowana zgodnie z otwartą architekturą telefonii IP Alcatela-Lucenta do obsługi rozwiązań UC&C. HP pomoże klientom zwiększyć zwrot z inwestycji w technologię UC&C dzięki zastosowaniu platformy do zarządzania interakcjami Genesys Customer Interaction, interfejsów oraz pakietu ujednoliconej komunikacji Alcatel-Lucent OmniTouch Instant Communication Suite i systemu telefonii IP OmniPCX Enterprise.
  • Zautomatyzowany system obsługi procesów biznesowych oraz przydzielania i nadzoru realizacji zadań, które zmniejszają koszty eksploatacyjne dzięki optymalnemu wykorzystaniu zasobów w całym przedsiębiorstwie oraz wyższą jakość obsługi klienta uzyskanym dzięki usługom HP i oprogramowaniu Genesys Intelligent Workload Distribution.
  • Aplikacje dla realizacji usług UC&C dostosowane pod kątem wymagań poszczególnych branż, np. cyfrowy szpital (Digital Hospital). Zastosowanie przez HP serwera Advanced Communication Server Alcatela-Lucenta pozwala na stworzenie otwartej warstwy integrującej różnorodne usługi UC&C w różnych branżach, takich jak służba zdrowia, usługi finansowe, usługi użyteczności publicznej i instytucje państwowe.

Powyższa oferta została opracowana z wykorzystaniem usług doradczych HP w dziedzinie rozwiązań UC&C, które cechuje wszechstronne podejście do narzędzi komunikacyjnych dla firm, od strategii i planowania, przez wdrażanie i projektowanie, aż po szkolenia. Rozwiązania te mogą zostać wdrożone bezpośrednio w siedzibie klienta lub za pośrednictwem modelu operacyjnego w ramach outsourcingu.

HP pomaga klientom w opracowywaniu scenariusza biznesowego, strategii długoterminowej i aktualnej analizy różnic zgodnie z ich indywidualnymi wymaganiami. Po określeniu przez klienta ważności i wartości każdego elementu systemu następuje wdrożenie całego rozwiązania i integracja sprzętu informatycznego, a także zostają udostępnione usługi monitorowania i zarządzania programem, globalne usługi pomocy technicznej oraz usługi outsourcingowe. W efekcie w całym cyklu życia usług rozwiązania techniczne są dostosowane do zwiększania korzyści organizacyjnych.

źródło: Alcatel Lucent