Archiwalne

GTS Central Europe powołuje Michaela Rees’a na Szefa Strategii i Rozwoju Grupy

30.08.2010


GTS Central Europe, wiodący operator telekomunikacyjny w Europie Środkowowschodniej, działający w oparciu o własną infrastrukturę teleinformatyczną, mianował Michaela Rees’a na Wiceprezesa Grupy ds. Strategii i Rozwoju.

Michael Rees wnosi do GTS ponad trzynastoletnie doświadczenie zdobyte w branży telekomunikacyjnej. Sprawował różne funkcje menedżerskie wyższego szczebla w Cavalier Telephone oraz OnFiber Communications (spółce przejętej przez Qwest Communications). Przed dołączeniem do zespołu założycielskiego firmy OnFiber, współpracował przy projekcie rozwoju linii DSL w Covad Communications. Przez ponad dwa lata był związany z Hardiman Telecommunications, gdzie zajmował się doradztwem strategicznym i due diligence dla funduszy private equity oraz operatorów telekomunikacyjnych w Europie Środkowowschodniej oraz na Bliskim Wschodzie.

Adam Sawicki, Prezes Grupy GTS, tak skomentował nominację Michaela Rees’a: „Miło mi powitać Michael’a w zespole zarządzającym GTS. Jego bogate doświadczenie w rozwijaniu firm telekomunikacyjnych w Stanach Zjednoczonych oraz w sektorze doradczym wniesie cenny wkład w rozwój strategii Grupy GTS.”

Michael Rees tak komentuje powołanie na stanowisko Wiceprezesa Grupy: "Bardzo cieszę się z możliwości dołączenia do zarządu GTS Central Europe. Zamierzamy dalej umacniać silną już pozycję firmy w regionie oraz tworzyć wartość dodaną dla – naszych klientów, pracowników i inwestorów Grupy.”

Michael jest absolwentem Boston University, gdzie otrzymał dyplom (BA) z Ekonomii i Matematyki. Posiada również tytuł MBA uzyskany na Tepper School of Business na Carnegie Mellon University.

źródło: GTS CE

Wiadomości firmowe Zmiany w zespole RTB House. Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami

Zmiany na kluczowych stanowiskach w RTB House, globalnej spółce dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. W odpowiedzi na dynamiczny wzrost i rozwój firmy, aż czworo specjalistów zyskało nowe, strategiczne kompetencje. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej