Archiwalne

Genesys uzyskuje ocenę 'bardzo pozytywną' w raporcie Gartnera na temat systemów IVR i portali głosowych dla firm

30.07.2009

Genesys Telecommunications Laboratories Inc., spółka należąca do firmy Alcatel-Lucent, poinformowała, że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner Inc. przeanalizowała rozwiązanie Genesys GVP 8.0 i wystawiła mu ocenę „bardzo pozytywną” (Strong Positive) w raporcie „MarketScope for IVR Systems and Enterprise Voice Portals” opublikowanym 15 czerwca 2009 r. (autorzy: Jay Lassman i Bern Elliot).

Raport zawiera ocenę rozwiązań dziewięciu producentów. Produkt Genesys otrzymał najwyższą możliwą ocenę przyznawaną producentom w tym raporcie — bardzo pozytywną. Producent, który uzyskał taką ocenę, jest postrzegany przez firmę Gartner jako „dostawca produktów, usług i rozwiązań o strategicznym znaczeniu”.

Raporty MarketScope zawierają konkretne wskazówki dla użytkowników, którzy wdrażają albo już wdrożyli produkty lub usługi. Ocena w raporcie Gartner MarketScope nie implikuje, że dostawca spełnia wszystkie lub niektóre kryteria oceny, albo że nie spełnia żadnego z nich. Ocena zawarta w raporcie IVR Systems and Enterprise Voice MarketScope jest oparta na ocenie ważonej produktów dostawcy w porównaniu z kryteriami oceny w siedmiu kluczowych obszarach: znajomość rynku, strategia rynkowa, strategia sprzedaży, strategia oferty (produktu), model biznesowy, nowatorskość, ogólna pozycja na rynku (jednostka organizacyjna, kondycja finansowa, strategia, organizacja).

W raporcie IVR Systems and Enterprise Voice MarketScope ustalono, że przedsiębiorstwa nadal preferują rozwiązania z zapowiedziami głosowymi oparte na standardach internetowych i architekturze portali głosowych. W raporcie stwierdzono również, że konsolidacja rynku prowadzi do lepszej integracji głosowych i internetowych funkcji samoobsługowych, funkcji wykonywanych przez operatorów oraz zarządzania procesami biznesowymi.

W raporcie czytamy, że „funkcje samoobsługowe są ważną opcją w telecentrach i centrach kontaktu; umożliwiają one kierownictwu wyważenie kosztów i jakości usług. Czołowe firmy wymagają, aby obsługa ich klientów była w dużym stopniu zautomatyzowana oraz dobrze zintegrowana, od zautomatyzowanej samoobsługi po zadania realizowane przez operatorów. Firmy potrzebują także ściślejszej integracji kanałów kontaktu z klientem oraz możliwości reagowania na szybko zmieniające się potrzeby aplikacji w centrum kontaktów. Te czynniki usprawniające działalność biznesową zwiększają z kolei stopień wykorzystania mechanizmów rozpoznawania mowy oraz prowadzą do przechodzenia na platformy oparte na standardach i architekturę internetową w portalach głosowych. Zwiększają one również wymagania dotyczące sprawnego administrowania oraz narzędzi analitycznych, których spełnienie umożliwia personelowi centrum kontaktów łatwe modyfikowanie konfiguracji, lepsze zrozumienie dynamiki potrzeb klientów oraz bliższe powiązanie funkcji samoobsługowych i wykonywanych z pomocą operatora dzięki wykorzystaniu w obydwu środowiskach tych samych narzędzi do administrowania, zarządzania i raportowania”.

Firma Gartner podsumowała czynniki stymulujące rozwój rynku w następujący sposób: „Głównym czynnikiem, który skłania przedsiębiorstwa do inwestowania w platformy zapowiedzi głosowych, jest wysoka opłacalność aplikacji umożliwiających wprowadzenie samoobsługi w centrach kontaktu. Rozwiązania te umożliwiają klientom realizowanie przez telefon zadań, które wymagałyby bez nich udziału operatora telecentrum, co w rezultacie przynosi namacalny i często wysoki zwrot z inwestycji. Rozwiązania mogą być wykorzystywane przez klientów, pracowników oraz inne osoby potrzebujące pomocy”.

„Czołowe firmy krytycznie oceniają doznania swoich klientów i zdecydowanie odrzucają środowiska samoobsługowe, które wywołują ich irytację. Genesys w dalszym ciągu uzyskuje wysokie oceny za rozwiązanie, które integruje serwis WWW, system CRM oraz informacje z bazy danych i wykorzystuje te zasoby do zapewnienia płynnej, kontekstowej i spersonalizowanej interakcji z klientem” — powiedział Brian Bischoff, wiceprezes działu rozwiązań strategicznych w firmie Genesys. „W czasach, gdy pozyskanie i utrzymanie klienta mają kluczowe znaczenie, firmy, które nie usprawniają obsługi klienta we wszystkich kanałach, będą coraz bardziej osamotnione, ponieważ klienci przejdą do konkurencji oferującej im lepszą obsługę”.

źródło: Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

News Najpopularniejsze metody płatności w internecie, czyli jak najchętniej płacą Polacy?

Płatności internetowe umożliwiają szybkie, bezpieczne i wygodne dokonanie zapłaty za produkty i usługi. Sprawdź jaką formę mogą przybierać i które z nich cieszą się największą popularnością. czytaj więcej

News Akcesoria GSM – najbardziej przydatne na co dzień

W obecnych czasach trudno funkcjonować bez smartfonu. Grono użytkowników aparatów komórkowych się powiększa. Na rynek wchodzą coraz to nowsze modele telefonów, a co za tym idzie? Ogromna różnorodność dopasowania akcesoriów wedle indywidualnych potrzeb każdego z nas. Ciężko jest jednak zdecydować się od razu na jeden element czy stwierdzić, który rodzaj gadżetu nam odpowiada. Najbardziej przydatne akcesoria GSM w codziennym funkcjonowaniu to przede wszystkim: etui, słuchawki, ładowarki, power banki, karty pamięci, głośniki, uchwyty, statywy czy kijki do selfie. Zastanów się, co jest niezbędne do Twojego telefonu i znajdź odpowiednie rozwiązanie dla siebie. czytaj więcej

News Jak wygląda pozycjonowanie aplikacji mobilnych i stron internetowych w 2021 roku?

Z roku na rok w pozycjonowaniu stopniowo zmieniają się reguły, do równania dochodzą nowe algorytmy i wytyczne Google a sami specjaliści SEM dostosowują się w różnym stopniu do wymagań wyszukiwarki. W niniejszym artykule spojrzymy na najważniejsze filary pozycjonowania stron i aplikacji a także zobaczymy, jak wyglądają nowe trendy w batalii o miejsca w wynikach wyszukiwania. czytaj więcej

News Outsourcing IT oszczędność i bezpieczeństwo w okresie pandemii

Jak rozsądnie zarządzać firmą w dobie pandemii? Jak już wielu z nas zauważyło ze względu na panujące obostrzenia wiele firm ograniczyło swoją działalność głównie do działań związanych z Internetem. Firmy w większości pracują zdalnie, większość spotkań z kontrahentami odbywa się on-line, a nawet sprawy w takich instytucjach jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych czy Urząd Skarbowy jesteśmy w stanie poprowadzić bez wychodzenia z domu. Czy na chwilę obecną firmy są dobrze przygotowane na całkowitą zmianę modelu działalności na on-line? Jakie rozwiązania należy wdrożyć? Jakie koszty ponieść? Jakie korzyści może przynieść firmie zlecenie części zadań zewnętrznym podmiotom? Czy outsourcing IT to optymalne rozwiązanie na dzień dzisiejszy? Sprawdźmy. czytaj więcej