Archiwalne

Ericsson ułatwia użytkownikom zarządzanie własnym abonamentem

12.08.2014

Aktywacja szybszego połączenia internetowego tylko na czas meczu piłkarskiego, zakup dodatkowych pakietów danych, informacje o stanie rachunku na żywo, analiza obecnego sposobu korzystania z usług i propozycja optymalizacji doboru planu taryfowego, a nawet możliwość zgłaszania problemów operatorom – to wszystko znajduje się w nowej platformie oferowanej przez firmę Ericsson.

Multiscreen Self-Service, nowe rozwiązanie firmy Ericsson, umożliwia, na niespotykanym dotąd poziomie, zarządzanie supskrypcjami prepaid i postpaid przez użytkowników końcowych. Rozwiązanie to uelastycznia obsługę własnych abonamentów przez klientów indywidualnych i firmy.

Multiscreen Self-Service firmy Ericsson to platforma samoobsługowa dostosowywana do oferty i identyfikacji wizualnej operatorów. Dostęp do niej możliwy jest poprzez dowolne urządzenie – od telefonów typu feature phone, poprzez smartfony i tablety, aż po komputery PC (interfejs graficzny dopasowywany jest do możliwości wykorzystywanego przez abonenta urządzenia końcowego).

Multiscreen Self-Service oddaje kontrolę nad abonamentem w ręce użytkowników. Klienci mogą za jej pomocą wybrać najatrakcyjniejsze dla siebie promocje z oferty operatora. Self-Service umożliwia zakup dodatkowych usług u operatorów, odnawianie, zmianę i rezygnację z pakietów.

W samej aplikacji mogą również zgłaszać problemy techniczne, a w przypadku uzasadnionej reklamacji operator ma możliwość udzielenia klientowi rekompensaty – np. poprzez darmową aktywację pakietu danych na określony czas.

– Dla klientów, możliwość korzystania z portalu samoobsługowego, to przede wszystkim łatwość w dostępie do nowych usług, kontrola nad wydatkami i personalizacja subskrypcji. Jest to bardzo istotne zarówno na rynkach usług prepaid, jaki i postpaid, gdzie wielu użytkowników niechętnie wypróbowuje nowe usługi w obawie przed astronomicznie wysokimi opłatami. Multiscreen Self-Service jest zintegrowany z mobilnym portfelem oraz umożliwia zarządzanie subskrypcjami pracowników w firmie – powiedział Marek Krysztofiec, dyrektor ds. rozwiązań biznesowych z firmy Ericsson.

Dla operatorów, Self-Service to poprawa Customer Experience w kontakcie z marką, odciążenie działów wsparcia i salonów sprzedaży oraz zwiększenie sprzedaży poprzez ułatwienie klientom zakupów dodatkowych usług i pakietów. Rozwiązanie firmy Ericsson daje możliwość natychmiastowego wprowadzania spersonalizowanych promocji na usługi i pakiety, ale również oferowania darmowych okresów próbnych.

Multicreen Self-Service zdobyło nagrodę Global Telecoms Business Innovation Award za innowację w zakresie obsługi konsumentów. Ericsson został doceniony za skuteczne wdrożenie rozwiązania w spółce Ooredoo Tunisia, będącej największym prywatnym operatorem telekomunikacyjnym w Tunezji.

Nagrody Global Telecoms Business Innovation Awards są przyznawane dla innowacyjnych projektów w światowej branży telekomunikacyjnej wprowadzanych przez usługodawców i współpracujących z nimi dostawców technologii.

źródło: Ericsson

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

News Nowości w Samsungu S25 Edge

Samsung Galaxy S25 Edge to długo wyczekiwany przedstawiciel serii Galaxy S, który wnosi świeżość nie tylko pod względem designu, ale przede wszystkim w kwestii funkcjonalności. Nowy smartfon to nie tylko „ładniejsza wersja poprzednika”, ale urządzenie naszpikowane technologiami AI, zaawansowaną fotografią i nowymi pomysłami na ułatwienie życia użytkownikom. Jeśli zastanawiacie się, czy warto przesiąść się na Galaxy S25 Edge, ten przewodnik pomoże Wam to rozstrzygnąć.

1. Lepszy design i funkcjonalność
2. Galaxy AI i nowa jakość codzienności
3. Now Bar, Now Brief i dostęp bez blokady
4. Foto i wideo: Auto Trim, Photo Assist, Audio Eraser
5. Integracja z ekosystemem Galaxy czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Dlaczego Shopware zdobywa popularność?

Szukasz ciekawej alternatywy dla Magento i Prestashop? W takim razie zwróć uwagę na Shopware. Przez wiele lat platforma e-commerce koncentrowała się na rynkach niemieckojęzycznych, dziś zyskuje międzynarodową popularność. Obecnie korzysta z niej ponad 200 tys. sklepów. Sprawdź, jakie funkcje platformy przyczynią się do rozwoju Twojego biznesu! czytaj więcej