Archiwalne

E! Entertainment w Okienku UPC

08.06.2009

Od dziś abonenci wszystkich pakietów analogowych usługi telewizyjnej UPC mogą dzięki ogólnodostępnemu Okienku UPC oglądać rozrywkowy kanał E! Entertainment.

Jest on skierowany do wszystkich miłośników szeroko pojętej rozrywki – filmów, muzyki, mody i show-biznesu. Na co dzień dostępny jest tylko w pakiecie Max Telewizji Cyfrowej UPC. Przez najbliższy tydzień będą mogli zapoznać się z nim klienci UPC mieszkający w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.

E! Entertainment to najprostsza droga do ‘Fabryki Marzeń’ – Hollywood. Kanał emituje programy o życiu znanych gwiazd, ekskluzywne wywiady, codzienne wiadomości z branży rozrywkowej, relacje z planów filmowych, studiów nagraniowych i najbardziej prestiżowych imprez świata show-biznesu i mody. W ofercie programowej E! Entertainment odnaleźć można wiele atrakcyjnych programów a wśród nich m.in. E! Prawdziwe historie z Hollywood, E! Raport specjalny czy codzienne E! Wiadomości prezentujące najświeższe doniesienia z Hollywood, zapowiedzi premier filmowych i muzycznych, relacje z tras koncertowych, komentarze i plotki. E! Entertainment – oprócz swoich stałych propozycji programowych – nadaje również transmisje z najbardziej prestiżowych imprez w branży rozrywkowej, m.in. gali wręczania Oscarów, Złotych Globów, nagród Emmy, Grammy czy olśniewającego rozmachem festiwalu w Cannes.

W Telewizji Cyfrowej UPC kanał E! Entertainment nadaje swoje programy przez całą dobę. Są one dostępne w dwóch wersjach językowych: po polsku oraz w wersji oryginalnej – anglojęzycznej. Od dziś, dzięki Okienku UPC z ofertą kanału E! Entertainment mogą zapoznać się klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający ze wszystkich pakietów analogowych w aglomeracji warszawskiej i katowickiej, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i Kielcach.

W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze telewizji cyfrowej UPC. Okienko UPC cieszy się dużą popularnością wśród abonentów telewizji analogowej. Do tej pory mogli oni za jego pośrednictwem zapoznać się m. in. z takimi kanałami jak: Cartoon Network, Boomerang, Da Vinci Learning, Baby First TV, JimJam, Nickelodeon, Universal Channel, BBC Knowledge, AXN SciFi, czy FOXlife.

źródło: UPC

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej