Archiwalne

'Dzwoń i pytaj' - 118 118 dostępny we wszystkich sieciach komórkowych

29.04.2009

118 118 dobrze poinformowany numer jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych, czyli w sieciach Plus, Orange, Play a teraz także w sieci Era.

Wyobraźmy sobie, że jesteśmy w Poznaniu i chcemy znaleźć bankomat Euronetu najbliżej centrum – potrzebujemy szybko informacji lub inna sytuacja - chcemy zarezerwować stolik na wieczór w tureckiej restauracji, bo właśnie taką kuchnię preferuje nasz partner lub partnerka. Są różne sytuacje, w których potrzebujemy wiele informacji i chcemy je szybko i łatwo znaleźć. Teraz pomoże nam w tym 118 118.

Jeśli szukamy odpowiedzi na najdziwniejsze pytania, np. wynik meczu czy wyniki totolotka, warto pamiętać dobrze poinformowany numer. Konsultanci podpowiedzą nam adres lub numer telefonu do firmy, gdzie „znaleźć najbliżej” np. stację benzynową, czy „jak dojechać” na kolację do francuskiej restauracji na obrzeżach miasta. Można również zapytać o repertuar kin czy rozkłady jazdy PKP. Koszt połączenia ze 118 118 wynosi 1,43 PLN netto (1,74 PLN brutto) za minutę.

118 118 promują dwie żyrafy i bałwanek, które odpowiadają poszczególnym cyfrom w numerze - jedynki to dwie żyrafy, a ósemka to bałwanek. Ikonki trochę namieszały, bo otrzymały nagrodę Kreatura 2009 w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy.

- Numer działa już we wszystkich sieciach komórkowych, planujemy wdrożenie go również w stacjonarnych. Cały czas rozwijamy usługę, dlatego już teraz dzwoniąc pod 118 118 dowiemy się, np. co jest grane w kinach, możemy także zapytać o rozkład jazdy PKP. Chcemy, żeby był to najlepiej poinformowany numer w Polsce, dlatego zachęcamy wszystkich do dzielenia się doświadczeniami związanymi z usługą. Wszystkie opinie i uwagi oraz datę i godzinę połączenia można wysyłać na adres mailowy 118118@eniro.pl – mówi Beata Rozbiecka, Kierownik Produktu 118 118.

źródło: Eniro

News Wirtualna rzeczywistość w codziennym życiu. Jak technologia zmienia dom?

Przyszłość, o której jeszcze do niedawna czytałeś w powieściach science fiction, dzieje się tu i teraz. Technologia wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR) przestaje być jedynie domeną entuzjastów gier wideo, przenikając do twoich domów i zmieniając sposób, w jaki pracujesz, uczysz się, projektujesz i spędzasz wolny czas. Czy jesteś gotowy na to, by twoja przestrzeń życiowa stała się centrum innowacji, a granice między tym, co realne, a tym, co cyfrowe, zaczęły się zacierać? czytaj więcej

News Co oferują najnowsze Apple Watch i czy warto któryś kupić?

Najnowsze modele Apple Watch, które znajdziesz na rynku, to przede wszystkim Apple Watch Series 10, Apple Watch Ultra 2 oraz Apple Watch SE, będący najbardziej przystępną cenowo opcją. Każdy z nich oferuje unikalne cechy, które warto rozważyć przed zakupem. Przyjrzyjmy się ich zaletom oraz przeznaczeniu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Wstęp do świata iPada

iPad od Apple zrewolucjonizował sposób, w jaki korzystamy z urządzeń mobilnych. Jako tablet, który łączy w sobie funkcjonalność smartfona i komputera, iPad stał się niezastąpionym narzędziem dla profesjonalistów, studentów i miłośników technologii. czytaj więcej