Archiwalne

Dołącz bliskich do JUMP! – T-Mobile rusza z drugą odsłoną kampanii

05.09.2014

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

8 września stratuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dedykowanej taryfom JUMP!. Spoty podkreślają kluczowe benefity oferty, którymi są nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich oraz dodatkowe, specjalne zniżki przysługujące za dołączenie bliskich do taryf JUMP!#

Już w najbliższy poniedziałek, 8-go września, startuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile, promująca nowoczesne taryfy JUMP!. Przygotowane zostały dwa nowe spoty, z których każdy podkreśla inną dodatkową korzyść dla klienta, który skorzysta z ofert T-Mobile.

Pierwszy, 30 sekundowy film odnosi się do hasła Lepiej mieć JUMP! i promuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MSM-y do wszystkich sieci, a także dostęp do szybkiego Internetu LTE/4G. W spocie zobaczymy grupę osób, które błyskawicznie informują się telefonicznie o niecodziennym wydarzeniu – starcie w maratonie biegowym kontuzjowanego Tomka. Przekaz jest prosty: nawet w najniższej taryfie JUMP!, już od 49,99 zł, możemy bez ograniczeń dzielić się wyjątkowymi chwilami z rodziną i przyjaciółmi.

Dołącz bliskich do JUMP! to hasło przewodnie kolejnej 15-sekundowej kreacji. Tym razem przedstawiony jest unikalny atrybut taryf JUMP!, w ramach którego, przy przyłączaniu do grupy kolejnych osób (znajomych, przyjaciół, rodziny), każda z nich otrzymuje specjalną zniżkę w wysokości 10 złotych do swojego abonamentu. Dzięki temu nielimitowane połączenia i wiadomości dostępne są już nawet od 39,30 zł miesięcznie.

Reżyserię filmów reklamowych powierzono Trevorowi McMahanowi, podwójnemu laureatowi Złotych Lwów czy nagrody Young Director Award, który pracował wcześniej, m.in., dla McDonalds i Google.

Filmy reklamowe kręcone były w różnych lokalizacjach: m.in. szkole baletowej, pociągu PKP IC, czy pod Pałacem Kultury i Nauki. Specjalne ujęcia kręcone były także z helikoptera.

Działania reklamowe, poza telewizją, obejmą szerokie media: prasę, Internet, nośniki wielkoformatowe, media społecznościowe, a także z wykorzystaniem mediów własnych T-Mobile i w punktach sprzedaży.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

źródło: T-Mobile

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Jak dbać o smartfon? Przegląd niezbędnych akcesoriów

Współczesne smartfony to urządzenia o dużej wartości i ogromnym znaczeniu w codziennym życiu. Służą nie tylko do komunikacji, ale również do pracy, rozrywki, nawigacji i wielu innych zadań. Z tego powodu warto zadbać o ich ochronę, wydajność i żywotność. W tym artykule przedstawimy, jak kompleksowo dbać o smartfon, a także jakie akcesoria są w tym celu niezbędne. czytaj więcej

News Jak szybko spieniężyć nieużywany smartfon bez kłopotów ze znalezieniem kupca

Posiadasz nieużywany smartfon i zastanawiasz się, jak szybko i bezproblemowo zamienić go na gotówkę? Profesjonalny skup smartfonów może być idealnym rozwiązaniem. W tym artykule dowiesz się, jak sprawnie sprzedać swój telefon bez straty czasu na poszukiwanie kupca, negocjacje czy spotkania. Poznasz prosty proces sprzedaży urządzenia online z dostawą kurierem lub do paczkomatu oraz zobaczysz, jakie korzyści oferuje skup telefonów w porównaniu do tradycyjnych metod sprzedaży. czytaj więcej

T-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcej