Archiwalne

Dołącz bliskich do JUMP! – T-Mobile rusza z drugą odsłoną kampanii

05.09.2014

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

8 września stratuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dedykowanej taryfom JUMP!. Spoty podkreślają kluczowe benefity oferty, którymi są nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich oraz dodatkowe, specjalne zniżki przysługujące za dołączenie bliskich do taryf JUMP!#

Już w najbliższy poniedziałek, 8-go września, startuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile, promująca nowoczesne taryfy JUMP!. Przygotowane zostały dwa nowe spoty, z których każdy podkreśla inną dodatkową korzyść dla klienta, który skorzysta z ofert T-Mobile.

Pierwszy, 30 sekundowy film odnosi się do hasła Lepiej mieć JUMP! i promuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MSM-y do wszystkich sieci, a także dostęp do szybkiego Internetu LTE/4G. W spocie zobaczymy grupę osób, które błyskawicznie informują się telefonicznie o niecodziennym wydarzeniu – starcie w maratonie biegowym kontuzjowanego Tomka. Przekaz jest prosty: nawet w najniższej taryfie JUMP!, już od 49,99 zł, możemy bez ograniczeń dzielić się wyjątkowymi chwilami z rodziną i przyjaciółmi.

Dołącz bliskich do JUMP! to hasło przewodnie kolejnej 15-sekundowej kreacji. Tym razem przedstawiony jest unikalny atrybut taryf JUMP!, w ramach którego, przy przyłączaniu do grupy kolejnych osób (znajomych, przyjaciół, rodziny), każda z nich otrzymuje specjalną zniżkę w wysokości 10 złotych do swojego abonamentu. Dzięki temu nielimitowane połączenia i wiadomości dostępne są już nawet od 39,30 zł miesięcznie.

Reżyserię filmów reklamowych powierzono Trevorowi McMahanowi, podwójnemu laureatowi Złotych Lwów czy nagrody Young Director Award, który pracował wcześniej, m.in., dla McDonalds i Google.

Filmy reklamowe kręcone były w różnych lokalizacjach: m.in. szkole baletowej, pociągu PKP IC, czy pod Pałacem Kultury i Nauki. Specjalne ujęcia kręcone były także z helikoptera.

Działania reklamowe, poza telewizją, obejmą szerokie media: prasę, Internet, nośniki wielkoformatowe, media społecznościowe, a także z wykorzystaniem mediów własnych T-Mobile i w punktach sprzedaży.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

źródło: T-Mobile

T-Mobile Rusza piąta edycja akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

24 czerwca startuje piąta edycja akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. To jedyna tego typu inicjatywna, która spaja w całość to, co jest znakiem naszych czasów – zamiłowanie do nowości technologicznych, pasję do aktywności fizycznej oraz potrzebę pomagania innym. Uczestnikiem akcji może być każdy, kto posiada smartfon, niezależnie od operatora. Od najbliższej soboty zaczynamy robić kilometry z sercem. Dołącz do nas i przybij piątkę. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile wprowadza dla wszystkich klientów zasady „Roam Like At Home” w roamingu w UE/EOG

Od 15 czerwca br. wszyscy klienci T-Mobile, Heyah oraz tuBiedronka skorzystają z roamingu w UE zgodnie z zasadą „Roam Like At Home”. Na wakacjach czy w podróży służbowej rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet będą rozliczane także z pakietów krajowych. Użytkownicy nielimitowanych pakietów rozmów, SMS-ów i MMS-ów będą mogli z nich korzystać również w roamingu w UE. czytaj więcej

T-Mobile 47 inicjatyw z całej Polski otrzymało FAJNE GRANTY T-Mobile

47 grantów o łącznej wartości 218 tysięcy złotych w ramach konkursu FAJNE GRANTY T-Mobile przyznała wczoraj Komisja złożona z przedstawicieli Ministerstwa Cyfryzacji, sponsora projektu, firmy T-Mobile Polska i organizacji pozarządowych. Głównym kryterium oceny była innowacyjność zaproponowanych działań i ich przewidywany wpływ społeczny. czytaj więcej

T-Mobile Roaming na nowych zasadach w T-Mobile

Od 15 czerwca br. w Unii Europejskiej wszyscy będziemy korzystali z usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach. Będzie dużo taniej, co jednak nie oznacza, że usługi telekomunikacyjne poza granicami kraju będą bezpłatne. Co do zasady, wyjeżdżając na wakacje lub w podróż służbową, za połączenie telefoniczne czy SMSa zapłacimy stawkę bazującą na, ale nie wyższą niż cena jednostkowa za odpowiednią usługę krajową (np. połączenia głosowego wychodzącego „poza sieć”, SMSa wychodzącego, transmisję danych), wynikająca z cennika podstawowego taryfy krajowej, z której korzystamy. czytaj więcej

T-Mobile Oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 w ofercie T-Mobile

T-Mobile rozszerza ofertę Internetu mobilnego, która oprócz bogatych pakietów danych zawiera prawdziwą gratkę dla amatorów gier. W zestawie z Internetem w najlepszej sieci, dostępne są nowe urządzenia wśród nich oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 z profesjonalną myszą. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017

W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Electronic Beats prezentuje: stream pierwszego występu Gorillaz na żywo w technologii 360° i dwa występy w Polsce

- T-Mobile Electronic Beats Presents Humaz Live w technologii 360° i streamingu HD dostępny dla wszystkich
- Bilety na wydarzenia w Polsce dystrybuowane wyłącznie na stronie electronicbeats.pl od 15.05 czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile partnerem głównym ESL Mistrzostw Polski w 2017 roku

T-Mobile, realizując swoją strategię zaangażowania w obszary związane z cyfrowym stylem życia, podejmuje współpracę jako partner główny z ESL Mistrzostwami Polski – prestiżowymi rozgrywkami e-sportowymi, w których uczestnicy rywalizują o nagrody z puli wynoszącej 300 000 złotych (łącznie w dwóch sezonach rozgrywek w 2017 roku do wygrania będzie aż 300 000 złotych). W 14. sezonie głównymi tytułami są League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive. czytaj więcej

T-Mobile Nowy MIX T-Mobile z kolekcjonerską figurką z najnowszego filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2”

Jest takie miejsce w galaktyce, gdzie najnowsze smartfony są dostępne w atrakcyjnych cenach i unikalnych ofertach… Smartfoneria w T-Mobile teraz wzbogaca się o propozycję dla rodziców i młodszych użytkowników. Najnowszy MIX w T-Mobile to ciekawe smartfony, sporo Internetu i miła niespodzianka, czyli kolekcjonerskie figurki bohaterów filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2” w zestawie Superbox. czytaj więcej

T-Mobile Rusza piąta edycja akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

24 czerwca startuje piąta edycja akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. To jedyna tego typu inicjatywna, która spaja w całość to, co jest znakiem naszych czasów – zamiłowanie do nowości technologicznych, pasję do aktywności fizycznej oraz potrzebę pomagania innym. Uczestnikiem akcji może być każdy, kto posiada smartfon, niezależnie od operatora. Od najbliższej soboty zaczynamy robić kilometry z sercem. Dołącz do nas i przybij piątkę. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile wprowadza dla wszystkich klientów zasady „Roam Like At Home” w roamingu w UE/EOG

Od 15 czerwca br. wszyscy klienci T-Mobile, Heyah oraz tuBiedronka skorzystają z roamingu w UE zgodnie z zasadą „Roam Like At Home”. Na wakacjach czy w podróży służbowej rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet będą rozliczane także z pakietów krajowych. Użytkownicy nielimitowanych pakietów rozmów, SMS-ów i MMS-ów będą mogli z nich korzystać również w roamingu w UE. czytaj więcej

T-Mobile 47 inicjatyw z całej Polski otrzymało FAJNE GRANTY T-Mobile

47 grantów o łącznej wartości 218 tysięcy złotych w ramach konkursu FAJNE GRANTY T-Mobile przyznała wczoraj Komisja złożona z przedstawicieli Ministerstwa Cyfryzacji, sponsora projektu, firmy T-Mobile Polska i organizacji pozarządowych. Głównym kryterium oceny była innowacyjność zaproponowanych działań i ich przewidywany wpływ społeczny. czytaj więcej

T-Mobile Roaming na nowych zasadach w T-Mobile

Od 15 czerwca br. w Unii Europejskiej wszyscy będziemy korzystali z usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach. Będzie dużo taniej, co jednak nie oznacza, że usługi telekomunikacyjne poza granicami kraju będą bezpłatne. Co do zasady, wyjeżdżając na wakacje lub w podróż służbową, za połączenie telefoniczne czy SMSa zapłacimy stawkę bazującą na, ale nie wyższą niż cena jednostkowa za odpowiednią usługę krajową (np. połączenia głosowego wychodzącego „poza sieć”, SMSa wychodzącego, transmisję danych), wynikająca z cennika podstawowego taryfy krajowej, z której korzystamy. czytaj więcej

T-Mobile Oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 w ofercie T-Mobile

T-Mobile rozszerza ofertę Internetu mobilnego, która oprócz bogatych pakietów danych zawiera prawdziwą gratkę dla amatorów gier. W zestawie z Internetem w najlepszej sieci, dostępne są nowe urządzenia wśród nich oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 z profesjonalną myszą. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017

W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Electronic Beats prezentuje: stream pierwszego występu Gorillaz na żywo w technologii 360° i dwa występy w Polsce

- T-Mobile Electronic Beats Presents Humaz Live w technologii 360° i streamingu HD dostępny dla wszystkich
- Bilety na wydarzenia w Polsce dystrybuowane wyłącznie na stronie electronicbeats.pl od 15.05 czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile partnerem głównym ESL Mistrzostw Polski w 2017 roku

T-Mobile, realizując swoją strategię zaangażowania w obszary związane z cyfrowym stylem życia, podejmuje współpracę jako partner główny z ESL Mistrzostwami Polski – prestiżowymi rozgrywkami e-sportowymi, w których uczestnicy rywalizują o nagrody z puli wynoszącej 300 000 złotych (łącznie w dwóch sezonach rozgrywek w 2017 roku do wygrania będzie aż 300 000 złotych). W 14. sezonie głównymi tytułami są League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive. czytaj więcej

T-Mobile Nowy MIX T-Mobile z kolekcjonerską figurką z najnowszego filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2”

Jest takie miejsce w galaktyce, gdzie najnowsze smartfony są dostępne w atrakcyjnych cenach i unikalnych ofertach… Smartfoneria w T-Mobile teraz wzbogaca się o propozycję dla rodziców i młodszych użytkowników. Najnowszy MIX w T-Mobile to ciekawe smartfony, sporo Internetu i miła niespodzianka, czyli kolekcjonerskie figurki bohaterów filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2” w zestawie Superbox. czytaj więcej

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Dlaczego warto korzystać z chmury?

Rośnie popularność chmury obliczeniowej. Firmy dostrzegają zalety korzystania z cloud computingu i doceniają morze możliwości, jakie oferują poszczególne rodzaje chmury. Zobacz, co dzięki temu możesz zyskać firma. czytaj więcej

News Szybki internet w Krakowie – który wybrać?

Mieszkańcy Krakowa mają do wyboru liczne oferty internetu stacjonarnego. Jak w gąszczu operatorów wybrać tego najlepszego? czytaj więcej

T-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcej