Archiwalne

Diesel Black Gold prezentuje szyty na miarę Samsung Gear S

10.09.2014

Samsung Electronics ogłosił nawiązanie wyjątkowej współpracy z firmą Diesel Black Gold, dzięki której Samsung Gear S zaistnieje na wybiegach mody. To partnerstwo oznacza unię innowacyjnych technologii i wzornictwa firmy Samsung ze współczesną, unikalną marką świata mody Diesel Black Gold.

Andreas Melbostad, dyrektor kreatywny Diesel Black Gold, zaprojektował serię szytych na miarę akcesoriów dla rewolucyjnego smartwatcha Samsung Gear S. Produkty zadebiutują na wybiegu podczas pokazu prezentującego wiosenno-letnią kolekcję marki na 2015 rok. Wykorzystując innowacyjną technologię Samsung jako bazę, zespół kreatywny Diesel Black Gold stworzył kolekcję prawdziwych perełek, o różnych kształtach, kolorach i detalach. Wszystkie charakteryzuje kultowy pazur tej nowoczesnej współczesnej marki. Elementy kolekcji SS 15, zainspirowane stylizacjami gwiazd rocka nowej fali i zadziornością nurtu rockabilly, zostały wykorzystane do nadania urządzeniu ostrzejszego wyglądu, widocznego w niepowtarzalnych skórzanych i metalowych detalach.

- Angażujemy się we współpracę z markami, które są inspiracją dla mody i pozwalają ludziom na wyrażanie ich osobistego stylu, mówi Younghee Lee, wiceprezes ds. globalnego marketingu w dziale IT i komunikacji mobilnej firmy Samsung. Nasza współpraca z Diesel Black Gold jest niezwykle ważna, jako że stanowi wizytówkę unii mody i technologii oraz wskazuje kierunek, w którym zmierzają urządzenia przenośne, coraz bardziej obecne w życiu codziennym.

Andreas Melbostad komentuje: Moją intencją było wziąć Gear S i wstrzyknąć mu DNA marki Diesel Black Gold. Stworzenie spersonalizowanej wersji tego urządzenia okazało się niezwykle interesującym wyzwaniem. W rezultacie zegarek wyraża i podkreśla osobowość użytkownika.

Samsung i Diesel nakręcą razem sferyczny film z pokazu Diesel Black Gold, który będzie można obejrzeć na urządzeniu Samsung Gear VR. Odtwarzany na Gear VR, dostarczy użytkownikowi niesamowitych, niepowtarzalnych wrażeń z pokazu.

źródło: Samsung

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej

Samsung Razem Bardziej – Kupując smartfon Galaxy otrzymasz głośnik lub słuchawki legendarnej marki Marshall

Razem Bardziej to nowa promocja firmy Samsung, w ramach której zakup wybranych smartfonów z linii Galaxy premiowany jest jednym z urządzeń kultowej w branży muzycznej firmy Marshall. czytaj więcej