Archiwalne

Comarch dostarcza billing 'w chmurze' dla fring - operatora mobilnego VoIP

27.01.2011

Dzięki rozwiązaniu Comarch Billing Cloud fring dodał do swojej oferty dla klientów nową usługę fringOut.

Pozwala ona użytkownikom telefonów komórkowych po bardzo atrakcyjnych cenach na wykonywanie dowolnych połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe na całym świecie. Ceny połączeń rozpoczynają się już od 1 centa za minutę. Usługa bilingu (z względu na to, że jest obsługiwana poprzez Comarch Cloud) została wdrożona w bardzo krótkim czasie. Jej głównym celem było rozszerzenie działalności operatora fring na całym świecie.

Zaimplementowane rozwiązanie obejmuje cały proces przygotowania produktu, rozpoczynając od zdefiniowania szczegółów usług skierowanych do finalnego odbiorcy, poprzez dostarczanie i odsprzedawanie tych usług poprzez dostępne kanały sprzedaży, kończąc na aktywacji, kontroli i fakturowaniu za wykonane połączenia i nie tylko. Dodatkowo realizowany jest monitoring i raportowanie dla wdrożonych usług.

- To kolejny jakże istotny krok dla Comarch, szczególnie że dotyczy naszych usług dostarczanych w modelu „Cloud” dla tak prestiżowego klienta. To po raz kolejny udowadnia, że nasze portfolio jest wysoko oceniane poprzez graczy na rynku telekomunikacyjnym. Zdajemy sobie sprawę, iż biling w czasie rzeczywistym powinien być bardziej dostępny i elastyczny dla operatorów. Staramy się sprostać temu wyzwaniu - twierdzi Piotr Piątosa, wiceprezes i członek Zarządu oraz dyrektor sektora Telekomunikacja w Comarch SA.

Projekt ten również angażuje partnerów biznesowych G2S oraz PayPal jako dostawców usług płatniczych.

Comarch Billing SaaS zapewnia dostarczenie najwyższej jakości usług do klientów operatora. Oferuje billing w modelu „prepaid” oraz „postpaid”, a także aktywację, kontrolę i rozliczanie tych usług w czasie rzeczywistym. Dodatkowo dostępne są funkcjonalności CRM oraz monitoring usług.

źródło: Comarch

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Przenieś komunikację biznesową „w chmury”

Aby jak najsprawniej funkcjonować i odnieść sukces na rynku potrzebujesz skutecznych rozwiązań komunikacyjnych, najlepiej takich, które zapewnią nie tylko dostęp do nowoczesnych urządzeń, ale także do wydajnej platformy, która ułatwi codzienne zarządzanie i elastyczny model wdrożenia, dopasowany do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich pracowników. Czy istnieje taka „magiczna” formuła? Marka Yeastar twierdzi, że jest nią połączenie centrali PBX w chmurze i platformy z usługami z zakresu Unified Communication zebranymi w elastyczne modele biznesowe. To wszystko, czego potrzebujesz do obsługi komunikacji biznesowej teraz w dystrybucji Impet Computers. czytaj więcej

News Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Śniadanie w Chmurze jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej