Archiwalne

Co drugi telefon sprzedawany w T-Mobile obsługuje technologię LTE

30.07.2014

W niespełna 2 miesiące od komercyjnego wdrożenia technologii LTE, już co drugi telefon sprzedawany w ofercie rynku prywatnego w T-Mobile obsługuje technologię LTE.

Przede wszystkim jest to zasługa szerokiego portfolio aparatów zaoferowanych klientom od pierwszego dnia dostępności LTE w T-Mobile.

Od początku było dla nas jasne, że jedną z miar sukcesu nowej oferty z LTE będzie dostępność właściwych urządzeń. Zadbaliśmy o to by w każdej, nawet najtańszej taryfie, było przynajmniej jedno urządzenie oferowane w cenie kilku złotych przy podpisaniu umowy. – komentuje Wojciech Pronobis, Dyrektor Dep. Marketingu Usług Postpaid.

Obecnie w zasięgu sieci LTE znajduje się ponad 51,5% populacji Polski.

źródło: T-Mobile

News Jaki procesor do komputera wybrać?

Wybór odpowiedniego procesora to kluczowy krok podczas składania lub zakupu komputera. To właśnie CPU, czyli jednostka centralna, decyduje o ogólnej wydajności systemu, jego płynności, możliwościach obliczeniowych i komforcie użytkowania – zarówno podczas codziennej pracy, jak i bardziej wymagających zadań, takich jak obróbka wideo, projektowanie 3D czy granie w najnowsze tytuły. Na rynku dostępnych jest wiele modeli procesorów, różniących się parametrami, przeznaczeniem i ceną, dlatego warto wiedzieć, czym się kierować przy wyborze. W tym artykule omówimy najważniejsze oznaczenia procesorów, wyjaśnimy, co oznaczają kolejne generacje oraz podpowiemy, jaki model wybrać do biura, a jaki do zaawansowanych zastosowań. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

T-Mobile LTE w 9950. stacjach bazowych T-Mobile na koniec paźdzernika 2017

Rozbudowa sieci LTE jest jednym z priorytetów T‑Mobile na rok 2017. Na koniec października 2017 roku 9950 stacji bazowych obsługiwało technologię LTE. Już 3400 z nich obsługuje również technologię Carrier Aggregation pozwalającą na osiąganie wyższych prędkości przesyłania danych i oferujących większą pojemność sieci. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017

W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcej