Archiwalne

CenterNet dotrzymał zobowiązań wynikających z koncesji UKE

30.05.2009

30 maja 2009 roku CenterNet S.A. rozpoczął działalność świadczenia usług komercyjnych z wykorzystaniem przyznanej częstotliwości i tym samym spełnił zobowiązania wynikające z decyzji Prezesa UKE.

Spełniając wymogi koncesyjne CenterNet zaoferował swoje podstawowe usługi w ramach „Edycji Specjalnej” CenterNet mobile.

„Na początek będzie to podstawowa oferta, dzięki której zrealizujemy wymogi koncesyjne wobec UKE. Wykorzystaliśmy markę CenterNet, gdyż nie jest to sprofilowany i dostosowany do potrzeb określonej grupy produkt” – mówi Grzegorz Tomczyk Wiceprezes Zarządu CenterNet S.A.

Przygotowana dla spełnienia wymogów koncesyjnych „Edycja Specjalna” CenterNet mobile to oferta abonamentowa. W ramach umowy klient nie jest związany terminowo ani też „minutowo”.

Ceny zaoferowane przez operatora pozostają na poziomie rynkowym. Do wszystkich sieci (wyłączając operatora sieci Play i Cyfrowy Polsat) minuta kosztuje 0,45 pln. W ramach abonamentu klient otrzymuje 220 minut rozmów lub 440 SMS-ów do wszystkich sieci (wyłączając operatora sieci Play i Cyfrowy Polsat).

„Edycja Specjalna” CenterNet mobile ma wymiar charytatywny. Na opakowaniu startera CenterNet widzimy symboliczne drzewo z listkami w kształcie serc, pod którym znalazło swoją chwilę szczęścia samotne dziecko. Znak ten symbolizuje wspieranie dzieci i troskę firmy o nie.

„Naszym nadrzędnym celem było uruchomienie usług komercyjnych, z wykorzystaniem przyznanych częstotliwości i wypełnienie zobowiązań wobec UKE. Z tej specjalnej okazji przygotowaliśmy ofertę, która jako jedyna na rynku część środków przeznacza na cel charytatywny. Zgodnie z naszą strategią odpowiedzialnego biznesu, a w tym szczególnej troski, jaką firma przywiązuje do rozwoju i edukacji dzieci oraz z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka (przypadającego na czas inauguracji oferty), 50% opłaty aktywacyjnej z każdego startera przeznaczymy na cele charytatywne” – mówi Anna Gołębicka Dyrektor Marketingu CenterNet S.A.

„Zebrane środki przekazane zostaną na potrzeby Fundacji Niezapominajka, która współpracuje z nami w ramach programu społecznego Moja Pierwsza Komórka. W ramach programu uczymy dzieci
jak racjonalnie i bezpiecznie używać telefonu komórkowego. Akcję zainaugurowaliśmy w ubiegłym roku
i od tego czasu jest ona rozwijana i cieszy coraz większą popularnością” – dodaje Anna Gołębicka.

„Edycja Specjalna” CenterNet mobile jest do nabycia za pośrednictwem strony internetowej http://www.centernet.com.pl/. „Edycja specjalna” to jedynie preludium i element, dzięki któremu mogliśmy pokazać, że jesteśmy gotowi. Nie jest ona naszą ofertą ani marką docelową.” – podkreśla Wojciech Palukiewicz Prezes Zarządu CenterNet S.A.

„Nasze silne wejście będzie miało miejsce latem. Zgodnie z naszą strategią, będziemy oferowali dedykowane rozwiązania produktowe i marketingowe dla społeczności. Nasze oferty będą skierowane do określonych grup odbiorców, charakteryzujących się jednorodnym modelem korzystania z usług telekomunikacyjnych. Chcemy by oferowane usługi były idealnie dostosowane do specyfiki nabywcy. Już teraz prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami” – dodaje Grzegorz Tomczyk Wiceprezes Zarządu CenterNet S.A.

źródło: CenterNet