Archiwalne

Bezpłatna aplikacja NK.pl dostępna w Ovi Sklepie

23.09.2010


NK.pl zaprasza swoich użytkowników korzystających z telefonów Nokia do Ovi Sklepu, skąd pobrać można bezpłatną aplikację mobilną serwisu. Oferuje ona szybki dostęp do funkcji portalu, w tym śledzenia zmian zamieszczanych przez przyjaciół z poziomu telefonu komórkowego.

Serwis NK.pl to najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce, a liczba jego aktywnych użytkowników każdego miesiąca bliska jest 14 mln. Teraz, dzięki mobilnej wersji serwisu, jego użytkownicy będą mogli zaglądać na swój profil w każdym miejscu i o dowolnej porze – wystarczy telefon komórkowy Nokia. Aplikacja dostępna jest z bezpośrednio w telefonie pod linkiem http://store.ovi.mobi/content/55802, lub poprzez komputer: http://store.ovi.com/content/55802.

Oferuje ona najważniejsze funkcje serwisu NK.pl. Umożliwia czytanie i komentowanie wpisów oraz oglądanie zdjęć zamieszczanych przez znajomych, za jej pomocą możemy także przeglądać poszczególne profile. Dzięki niej mamy także dostęp do naszej skrzynki pocztowej i otrzymanych powiadomień. Aplikacja NK.pl oferuje także dostęp do mikrobloga jakim jest Śledzik i możliwość aktualizowania swojego statusu. Z kolei dzięki temu, że większość telefonów komórkowych Nokia ma wbudowany aparat fotograficzny, możemy wykonane zdjęcia z łatwością umieścić na swoim profilu.

Aplikacja NK.pl jest kolejną aplikacją o charakterze lokalnym w Ovi Sklepie. Już teraz użytkownicy telefonów Nokia z Polski mają dostęp do bezpłatnych aplikacji Allegro, Onet.pl, Wiadmości i Idg.pl,
a oferta będzie wciąż rozszerzana.

Aplikację można pobrać z Ovi Sklepu w telefonie lub w komputerze na stronie Ovi Sklepu (http://store.ovi.com). Jest ona kompatybilna aż z 116 modelami telefonów Nokia, w tym popularnymi: Nokia 5800 XpressMusic, Nokia 5530 XpressMusic, Nokia 5230, Nokia E72, Nokia E52, Nokia E51, Nokia N95, Nokia N85, Nokia 6500, Nokia 6303, Nokia6300, Nokia 5310 czy Nokia 5130.

źródło: Nokia

News Jak wybrać najlepszy Internet? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy

Wybór odpowiedniego Internetu to dziś jedna z ważniejszych decyzji – niezależnie od tego, czy chodzi o dom, mieszkanie, czy biuro. Internet to nie tylko rozrywka i kontakt ze światem, ale przede wszystkim narzędzie pracy, nauki i codziennego funkcjonowania. W dobie wielu dostępnych opcji, różnic w cenach, technologiach i warunkach umowy – warto dobrze się przygotować. Z pomocą przychodzą porównywarki ofert, które w jednym miejscu zestawiają najważniejsze informacje o tym, co oferują najpopularniejsi dostawcy Internetu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej