Archiwalne

AXN Sci-Fi w Okienku UPC

26.10.2009

Od dziś abonenci analogowych pakietów usługi telewizyjnej UPC mogą dzięki ogólnodostępnemu Okienku UPC oglądać filmowo-serialowy AXN Sci-Fi. Kanał ten skierowany jest do miłośników fantastyki, science-fiction i anime. AXN Sci-Fi dostępny jest na co dzień w pakiecie Max Telewizji Cyfrowej UPC, a przez najbliższy tydzień będą mogli się z nim zapoznać abonenci telewizji analogowej UPC mieszkający w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.

Seriale i filmy prezentowane na kanale AXN Sci-Fi obejmują tematykę science-fiction, fantastyki i anime. Opowiadają m.in. o nowych wszechświatach, planetach i istotach, które walczą o przetrwanie cywilizacji. Stacja oferuje widzom trzymającą w napięciu rozrywkę, która pozwala oderwać się od codzienności. Tydzień, w którym AXN Sci-Fi będzie gościł w Okienku UPC, poświęcony będzie tematyce Halloween. Stacja wyemituje w tym czasie m.in. nowe odcinki serialu „Martwa strefa VI.”, który oparty został na wątkach bestsellerowej powieści Stephena Kinga.

Od dziś, dzięki Okienku UPC z ofertą AXN Sci-Fi mogą zapoznać się klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający z pakietów analogowych w aglomeracji warszawskiej i katowickiej, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Kielcach, Lublinie, Kędzierzynie Koźlu, Lubinie i Częstochowie.

Nadawca kanałów AXN jest sponsorem nagrody głównej – multimedialnego zestawu Sony – w trzeciej edycji jubileuszowego konkursu „3 x 3”, przygotowanego dla klientów UPC z okazji 3 lat korzystania z wszystkich 3 usług operatora. Więcej o tej akcji można dowiedzieć się odwiedzając stronę konkursową www.upc.pl/telewizja/konkursy/. Można tam zapoznać się z informacjami o konkursach dla abonentów i nagrodach ufundowanych przez nadawcę kanałów AXN oraz pozostałych nadawców kanałów filmowo-rozrywkowych dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC.

W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w Telewizji Cyfrowej UPC. Okienko UPC cieszy się dużą popularnością wśród abonentów telewizji analogowej. Do tej pory mogli oni za jego pośrednictwem zapoznać się m. in. z takimi kanałami jak: Cartoon Network, Boomerang, Da Vinci Learning, Baby First TV, JimJam, Disney XD, Nickelodeon, BBC Knowledge, Discovery Travel & Living, E! Entertainment, TV1000, Viasat Explorer, Comedy Central, TCM, AXN Crime, czy FOXlife.

źródło: UPC

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej