Archiwalne

Alcatel-Lucent wprowadza na rynek wydajne rozwiązanie do komunikacji i pracy zespołowej dla małych i średnich przedsiębiorstw

12.07.2010


Firma Alcatel-Lucent poinformowała o udostępnieniu kompleksowego, zintegrowanego rozwiązania do ujednoliconej komunikacji i pracy zespołowej przeznaczonego dla małych i średnich firm, które oferuje pracownikom — bez względu na to, gdzie się znajdują — rozbudowane funkcje komunikacyjne i informacyjne typowe dla urządzeń biurowych.

Klientom, którzy korzystają już z serwerów Alcatel-Lucent OmniPCX Office i Alcatel-Lucent Extended Communication Server (ECS), wchodzących w skład pakietu Alcatel-Lucent Office Communication Solutions, bezpłatne rozszerzenie Alcatel-Lucent Multimodal Communication Companion — daje znaczne korzyści. Aplikacja ta udostępnia funkcje komunikacyjne Web 2.0 telefonu biurkowego, na urządzeniu Apple® iPhone®, dzięki czemu staje się ono w pełni funkcjonalnym klientem w systemie ujednoliconej komunikacji. Istnieje także podobna aplikacja przeznaczona na komputery Apple Mac i PC, dzięki której te same funkcje są dostępne na laptopach. W przyszłości będą wprowadzane wersje na inne zaawansowane urządzenia.

„Multimodal Communication Companion oferuje łatwą w obsłudze, bezpłatną aplikację do urządzeń iPhone, która zapewnia pracownikom, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują, funkcje zaawansowanego biurowego systemu komunikacyjnego dostępne niemal wszędzie” — powiedział Eric Penisson, dyrektor działu aplikacji dla przedsiębiorstw w firmie Alcatel-Lucent. „Aplikacja ułatwia pracę zespołową i zwiększa efektywność, dzięki czemu pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na zaspokajanie potrzeb klientów oraz mają zawsze i wszędzie dostęp do potrzebnych informacji. Aplikacja w wersji na iPhone jest już dostępna do pobrania w sklepie internetowym Apple App Store”.

Aplikacja Multimodal Communication Companion umożliwia pracownikom, którzy znajdują się poza biurem, łatwe sprawdzenie, czy ich współpracownicy są dostępni przez e-mail lub telefonicznie, a nawet czy akurat rozmawiają przez telefon, co daje im lepszy kontakt z innymi członkami zespołu. System zapewnia użytkownikom zdalny dostęp do listy kontaktów, historii połączeń, poczty głosowej, poczty elektronicznej, faksów i wspólnego kalendarza, co zwiększa produktywność i efektywność pracowników, a tym samym gwarantuje ciągłość biznesową i usprawnia obsługę klientów. Użytkownicy mogą także zdalnie monitorować i konfigurować opcje przekazywania połączeń w swoich telefonach biurkowych. Funkcje te są szczególnie przydatne w firmach promujących telepracę jak sposób na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla.

Aplikacje Alcatel-Lucent Multimodal Communication Companion for iPhone i for Office to idealne rozwiązania dla firm zatrudniających nie więcej niż 200 pracowników. Obydwie wersje są bezpłatne dla nowych i dotychczasowych użytkowników systemu ECS (Extended Communication Server).

źródło: Alcatel-Lucent