Archiwalne

Abonamenty tniemy o połowę i podwajamy doładowania w mixie

23.08.2013

Zobacz więcej na Plus.pl.

Od 23 sierpnia abonament telefoniczny w Plusie może być obcięty o połowę, a w przypadku mixa każde doładowanie kontraktowe podwojone. Oferta jest dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno nowych, jak i przedłużających umowę, którzy jednocześnie skorzystają z oferty internetowej Plusa.

Od piątku dostępna jest nowa promocja dla klientów, którzy podpiszą bądź przedłużą umowę w Plus Abonament lub Plus Mix i jednocześnie skorzystają z oferty Plus Internet w taryfie za minimum 49,90 zł miesięcznie.

W przypadku skorzystania z oferty internetowej za minimum 59,90 zł i podpisania umowy w Plus Abonament na dwa lata klient otrzyma 50% upustu przez 24 miesiące, natomiast przy zakupie internetu za 49,90 zł, to upustu ten będzie obowiązywał przez 12 miesięcy. W przypadku ofert Plus Mix na 24 kontraktowe doładowania, podwojone zostaną 24 doładowania gdy klient jednocześnie skorzystania z oferty internetowej za 59,90 zł, natomiast jeśli zakupi internet za 49,90 zł podwojone zostanie 12 doładowań. 

  Plus Abonament
Abonament w zł brutto
dla klientów MNP
19,90 29,90 39,90 49,90 59,90 79,90 99,90 109 129 189
Po rabacie 9,95 14,95 19,95 24,95 29,95 39,95 49,95 54,50 64,50 94,50
Przy zakupie internetu za minimum 59,90 zł Abonament 50% taniej przez 24 miesiące przy umowie na 2 lata
Przy zakupie internetu za 49,90 zł Abonament 50% taniej przez 12 miesięcy przy umowie na 2 lata
  Plus Mix
Wartość doładowania 20 zł 30 zł 40 zł 50 zł 60 zł 80 zł 100 zł
Wartość dodatkowego pakietu 20 zł 30 zł 40 zł 50 zł 60 zł 80 zł 100 zł
Przy zakupie internetu za minimum 59,90 zł Dodatkowe 24 pakiety przy kontrakcie na 24 miesiące
 (pakiety ważne 30 dni)
Przy zakupie internetu
za 49,90 zł
Dodatkowe 12 pakietów przy kontrakcie na 24 miesiące
(pakiety ważne 30 dni)

Plus Internet za 59,90 zł to taryfa, w której jest do wykorzystania 15 GB miesięcznie oraz nielimitowane przeglądanie zwykłych stron internetowych, a w taryfach wyższych większe pakiety internetowe oraz możliwość oglądnia filmów z iPla i YouTube bez zmniejszania dostęnego limitu. We wszystkich tych taryfach, a także w taryfie za 49,90 zł miesięcznie, w której do wykorzystania jest 10 GB dostępne jest także bezpłatne dodatkowe 50 GB limitu nocnego.

By skorzystać z promocji i mieć obniżony o połowę abonament lub podwajane doładowania okres między zawarciem obu umów, na usługi głosowe i internet, nie może być dłuższy niż 15 dni.

źródło: Plus


IPLA Rozrywkowe wakacje z IPLĄ, czyli trzecie sezony „Lekko Nie Będzie” oraz „Mniej więcej”

W IPLI ruszył trzeci sezon najpopularniejszego internetowego programu. „Lekko nie będzie” to dynamiczne internetowe talk show, w którym goście poddawani są rozmaitym wyzwaniom i konkurencjom. Gospodarz programu Tomasz „Gimper” Działowy nie tylko stawia ich w ogniu kłopotliwych pytań, ale również weryfikuje ich talenty i umiejętności – wszystko jednak na dżentelmeńskich zasadach. Ponadto komplikować proste rzeczy będzie duet z „Mniej więcej”. Nowe odcinki, nowi goście i wyzwania – to wszystko w IPLI – największym serwisie rozrywki internetowej, który użytkownicy mogą oglądać, gdzie chcą i jak chcą. czytaj więcej

TomTom TomTom otwiera ośrodek inżynieryjny w Poznaniu i wzmacnia swoją pozycję na rynku

TomTom (TOM2) oficjalnie otworzył nową powierzchnię biurową w Poznaniu, tym samym umożliwiając firmie dalszy rozwój m.in. w zakresie sztucznej inteligencji i machine learning. Specjaliści z tego centrum inżynieryjnego będą ściśle współpracować z Urzędem Miasta Poznania i naukowcami, aby kształtować przyszłość mobilności. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej