Archiwalne

+ UPC pomaga nauczycielom w edukowaniu młodzieży na temat bezpieczeństwa w sieci

11.02.2015

UPC Polska z Komisją Europejską i partnerami, przygotowało wraz z nauczycielami serwis edukacyjny, adresowany do nauczycieli. Główne obszary edukacyjne to: prawa i obowiązki internautów, wolność wypowiedzi, etyka, dane osobowe i budowanie tożsamości w internecie i cyfrowego ja. Strona ta będzie istotną pomocą dla nauczycieli w ich wysiłkach na rzecz rozwijania kompetencji społecznych i obywatelskich wśród młodzieży.

Serwis edukacyjny został przygotowany we współpracy z Komisją Europejską oraz partnerami i opiera się na podręczniku Web We Want [Internet, jakiego chcemy!]. Materiały zostały opracowane  przez nauczycieli dla nauczycieli, a projekt przygotowano w 12 językach i jest realizowany w całej Europie. Nowy serwis oferuje treści edukacyjne, a także dodatkowe,  elementy, takie jak np. gotowe do użycia scenariusze lekcji dla dzieci w wieku 13-16 lat oraz wsparcie dla wychowawców w postaci wskazówek, jak zintegrować kluczowe elementy cyfrowego życia z codziennymi zajęciami. 

UPC Polska od wielu lat jest zaangażowana w edukacje na rzecz bezpieczeństwa w sieci. Wraz z partnerami stale pracujemy nad poszerzaniem zasobu praktycznych i łatwych w użyciu narzędzi, które wspierają edukację cyfrową. Rozwój materiałów edukacyjnych, które umożliwiają dzieciom, ale również rodzicom i nauczycielom rozwój wiedzy o bezpiecznym i efektywnym korzystaniu z nowych technologii, łączymy z realizacją warsztatów „Bezpieczne dzieci to wyedukowani dorośli”. Wierzymy, że nauczyciele i rodzice mają do odegrania bezpośrednią rolę w kształtowaniu odpowiedzialnych i zdolnych obywateli, wykorzystujących w pełni potencjał cyfrowych narzędzi do rozwoju osobistego i zawodowego, a także dostępu do rozrywki. 

Broszura „Web We Want. [Internet, jakiego chcemy!]” i scenariusze lekcji są ogólnodostępne i można z nich korzystać bezpłatnie za pośrednictwem:  http://www.webwewant.eu/pl/web/guest/inicio 

Publikacje edukacyjne UPC i Insafe
Poradniki dla dzieci i rodziców przygotowane przez UPC we współpracy z Insafe cieszą się dużym uznaniem rodziców, nauczycieli i pedagogów. Publikacje są bezpłatnie udostępniane podczas warsztatów, konferencji oraz szkoleń. Elektroniczne wersje broszur dostępne są do pobrania ze strony: http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet-upc/bezpieczenstwo-w-sieci/publikacje-edukacyjne/elementarz-dla-calej-rodziny/.

Warsztaty pt. „Bezpieczne dzieci to wyedukowani dorośli”
UPC Polska realizuje autorski program bezpłatnych warsztatów z bezpieczeństwa, w których wzięło udział dotychczas ponad 14 500 nauczycieli, pedagogów, bibliotekarzy oraz rodziców. W trakcie spotkań można dowiedzieć się, jak mądrze wykorzystywać nowe technologie do nauki, rozwoju osobistego i rozrywki, jak rozmawiać z dziećmi o bezpieczeństwie w sieci oraz jakie narzędzia wykorzystywać do skutecznej ochrony przed szkodliwymi treściami w Internecie.

Współpraca z organizacjami pozarządowymi
UPC stale współpracuje z organizacjami pozarządowymi. Wraz z Fundacją Dzieci Niczyje oraz NASK promuje Dekalog Cyfrowego Obywatela. W ramach współpracy  z ZHP, UPC organizuje szkolenia z bezpieczeństwa w sieci dla kadry instruktorskiej ZHP. Wspólna realizacja programu społecznego zakłada również udostępnienie harcerzom pracowni internetowych UPC oraz materiałów edukacyjnych do prowadzenia kursów dla dzieci i młodzież z zakresu bezpieczeństwa w sieci.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej