Archiwalne

+ Plus: Na Mikołajki 40% ekstra za doładowanie bankowe

03.12.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

Aż 40% ekstra można otrzymać na Mikołajki po doładowaniu przez strony internetowe konta usługi „na kartę" w Plusie. Bonus tej wartości doładowania jest do wykorzystania na wszystkie dostępne usługi telekomunikacyjne: rozmowy, SMSy, MMSy, Internet. Specjalna promocja „Mikołajki” trwa w dniach 4-5 grudnia i dostępna jest dla klientów wszystkich usług na kartę w Plusie.

Dodatkowe 40% wartości doładowania można otrzymać w dniach 4-5 grudnia, a wystarczy tylko dokonać zasilenia swojego konta za pomocą kanału bankowo-internetowego. Promocja dotyczy klientów wszystkich usług na kartę oraz mix w Plusie. Klienci usług „na kartę”: Plus na Kartę, Plush, Simplus, Sami Swoi, 36,6, Plus Internet na Kartę muszą dokonać zasilenia w wysokości 20-99 zł, natomiast klienci Plus Mix i Plush Mix w wysokości 20 zł.

Zasilenia należy dokonać przez jedną ze stron: http://www.doladuj.plus.pl/, http://www.blue.pl/, http://www.doladowania.pl/, doladuj.plushbezlimitu.pl, http://www.agadka24.pl/, http://www.tutajdoladuj.pl/, www.facebook.com/plus, http://www.plusbank24.pl/, http://www.plusbank.pl/ bądź na stronach internetowych: Inteligo, PKO BP, Banku Pocztowego, BPH Sez@m, BZWBK24, http://www.bzwbk24.pl/, http://www.mbank.pl/, http://www.mpay.pl/, payudoladowania, MultiBanku, Banku Pekao S.A., ING Banku Śląskiego, BOŚ Banku, Nordea Banku, BGŻ Banku, VW Banku, Credit Agricole Banku Polska SA, BNB Paribas banku, Banku Millennium, Getin Banku, Raiffeisen Banku, Eurobanku, Deutsche Banku, Meritum Banku, Alior Banku, T-Mobile Usługi Bankowe, FM Banku oraz bankowości elektronicznej Banków Spółdzielczych oferujących usługę zasileń konta.

Bonus w postaci 40% wartości dokonanego zasilenia zostanie aktywowany na koncie klienta automatycznie po dokonaniu zasilenia, natomiast nie przedłuża on okresu ważności dla usług wychodzących.

źródło: Plus

News Kto odpowiada za nieautoryzowane płatności? Twoje prawa jako klienta banku

Tylko w 2024 roku zgłoszono 334 tys. przypadków nieautoryzowanych transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej i aplikacjach. Łącznie klienci stracili już ponad 500 mln złotych, które w łatwy sposób wpadły w ręce złodziei. Ale czy musiało tak być? Sprawdź, kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność i jakie masz prawa jako osoba poszkodowana. czytaj więcej