Archiwalne

+ Nowa wersja pakietu Alcatel-Lucent OpenTouch Suite dla małych i średnich przedsiębiorstw stawia na narzędzia do współpracy

25.11.2014

Firma Alcatel-Lucent Enterprise poinformowała o uzupełnieniu swojej oferty o nową edycję pakietu komunikacyjnego Alcatel-Lucent OpenTouch Suite dla rynku MŚP, wspierającego rozwój biznesu. Podmiotom z tego sektora zależy na ograniczeniu nieefektywności, zwłaszcza w obszarze komunikacji, a najnowszy pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch Suite dla małych i średnich przedsiębiorstw oferuje technologie niezbędne do poprawienia wyników biznesowych.

Nowe funkcje pakietu — takie jak uproszczona obsługa protokołu SIP, rozwiązania BYOD, rozszerzenie gamy urządzeń mobilnych, optymalizacja wbudowanych możliwości ujednoliconej komunikacji i bardziej elastyczne podejście do przetwarzania w chmurze — umożliwiają zarówno małym i średnim przedsiębiorstwom, jak i partnerom handlowym wdrożenie zaawansowanych systemów komunikacji dostosowanych do potrzeb sektora MŚP.

Podstawę rozwiązania stanowi serwer komunikacyjny OmniPCX Office RCE w wersji 10. To wielofunkcyjna, kompleksowa platforma konwergentna do obsługi transmisji głosu i danych, którą można wdrożyć na zasadzie „podłącz i pracuj”. Nowy procesor PowerCPU Extended Edition eliminuje konieczność korzystania z dysku twardego, co zapewnia niezawodność na całkiem nowym poziomie. Dzięki platformie OmniPCX Office RCE w wersji 10 wdrożenie i publiczny trunking SIP są dostępne w formie rozwiązania „pod klucz”. Obniża to koszty ponoszone zarówno przez partnerów handlowych, jak i klientów, a jednocześnie pozwala zrezygnować z urządzeń SBC (ang. Session Border Controller). Profil SIP w rozwiązaniu OmniPCX Office RCE znacznie ułatwia wdrożenie, umożliwiając proste wczytywanie kwalifikujących się operatorów SIP.

Nowe funkcje współpracy oferowane przez serwer komunikacyjny OmniPCX Office RCE zapewniają spójność we wszystkich aplikacjach i telefonach systemowych Premium DeskPhone. Funkcje te tworzą uniwersalną, wbudowaną, niezbędną podstawę dla ujednoliconej komunikacji. Nowa wersja serwera umożliwia też korzystanie z ukierunkowanego na użytkownika, ujednoliconego komunikatora za pomocą różnych urządzeń. Śledzenie rozmów i historii jest dostępne na telefonach Premium DeskPhone za pośrednictwem internetowej aplikacji My IC Web for Office oraz w aplikacjach mobilnych OpenTouch Conversation (OTCV).

„Technika idzie do przodu, a współczesne małe i średnie przedsiębiorstwa chcą mieć najlepsze rozwiązania telekomunikacyjne bez wysokich nakładów inwestycyjnych” — powiedział Michael Marchioni z firmy Icon Cloud Solutions, będącej dystrybutorem typu VAD współpracującym z Alcatelem-Lucentem. „Dzięki produktom Alcatel-Lucent Enterprise firma Icon może zaoferować klientom z tego sektora system komunikacji w chmurze, wyposażony w najlepsze funkcje i dostosowany do ich wymagań. Zapewniając mobilność, narzędzia obliczeniowe, aplikacje oraz komunikację wizualną, pomagamy małym i średnim przedsiębiorstwom utrzymać łączność z klientami i branżą”.

„W 2014 r. firma Proximus ponownie dołączyła do programu dla małych i średnich przedsiębiorstw, ponieważ platforma OmniPCX Office RCE R9.2 idealnie pasowała do naszych ambitnych planów — chcieliśmy wprowadzić na belgijski rynek małych i średnich firm najnowsze udoskonalenia w dziedzinie ujednoliconej komunikacji i współpracy” — powiedział John Caubo, kierownik ds. produktów dla rynku MŚP w firmie Proximus, będącej operatorem współpracującym z Alcatelem-Lucentem. „Konferencja SMB Partner Days, która odbyła się w październiku w Paryżu, stanowiła dla nas kolejne potwierdzenie, że nowa platforma w wersji 10 przyniesie całkiem nową jakość ujednoliconej komunikacji dla rynku małych i średnich przedsiębiorstw, a tym samym wyznaczy standardy na wiele kolejnych lat”.

„Wprowadzona aktualizacja umożliwi małym i średnim przedsiębiorstwom poprawę wyników finansowych dzięki trzem głównym korzyściom: zapewnieniu użytkownikom większego komfortu pracy (co sprzyja wyższej produktywności), ciągłej adaptacji do nowych technologii oraz naszym możliwościom obsługi wszystkich modeli biznesowych za pomocą ofert opartych na chmurze lub w formie instalacji na miejscu” — powiedział Eric Penisson, dyrektor działu rozwiązań komunikacyjnych w firmie Alcatel-Lucent Enterprise. „Małe i średnie przedsiębiorstwa chcą mieć takie same możliwości efektywnego funkcjonowania jak duże korporacje. Dzięki nowym funkcjom, które umożliwiają współpracę, zwiększenie mobilności, oferowanie liczniejszych aplikacji i maksymalizację wydajności, rozwiązanie Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE pozwala małym i średnim przedsiębiorstwom poczuć, że mogą generować takie same możliwości jak wielkie korporacje”.

źródło: Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

News Firmowe centrum dowodzenia

Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości. czytaj więcej

News Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie

Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.

Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream. czytaj więcej

News Bankowość internetowa dla małych i średnich przedsiębiorstw

Rozwój technologii informatycznych jest widoczny praktycznie w każdej dziedzinie gospodarki. Ma to szczególne znaczenie z punktu widzenia klienta i całego biznesu. Znaczenia nabierają oprogramowania księgowe, ponieważ każda firma powinna odpowiednio gospodarować swoimi finansami. Dotyczy to zarówno małych, średnich i dużych przedsiębiorstw (eng. SME - Small and medium-sized enterprises). czytaj więcej