Archiwalne

* Międzynarodowa kampania medialna Deutsche Telekom: "Łączymy ludzi w Europie!”

08.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

  • Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie
  • Technologia łączy ludzi i rynki ponad granicami

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.

„Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie” — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. „Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad sześć miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację łączy klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze” – dodaje Nemat.

Kampania zbliża rynki
W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. „Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami” — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski. Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). „W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju” — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis http://europe.telekom.com/  w  którym  umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

źródło: T-Mobile

T-Mobile Rusza piąta edycja akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami

24 czerwca startuje piąta edycja akcji społecznej T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami. To jedyna tego typu inicjatywna, która spaja w całość to, co jest znakiem naszych czasów – zamiłowanie do nowości technologicznych, pasję do aktywności fizycznej oraz potrzebę pomagania innym. Uczestnikiem akcji może być każdy, kto posiada smartfon, niezależnie od operatora. Od najbliższej soboty zaczynamy robić kilometry z sercem. Dołącz do nas i przybij piątkę. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile wprowadza dla wszystkich klientów zasady „Roam Like At Home” w roamingu w UE/EOG

Od 15 czerwca br. wszyscy klienci T-Mobile, Heyah oraz tuBiedronka skorzystają z roamingu w UE zgodnie z zasadą „Roam Like At Home”. Na wakacjach czy w podróży służbowej rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet będą rozliczane także z pakietów krajowych. Użytkownicy nielimitowanych pakietów rozmów, SMS-ów i MMS-ów będą mogli z nich korzystać również w roamingu w UE. czytaj więcej

T-Mobile 47 inicjatyw z całej Polski otrzymało FAJNE GRANTY T-Mobile

47 grantów o łącznej wartości 218 tysięcy złotych w ramach konkursu FAJNE GRANTY T-Mobile przyznała wczoraj Komisja złożona z przedstawicieli Ministerstwa Cyfryzacji, sponsora projektu, firmy T-Mobile Polska i organizacji pozarządowych. Głównym kryterium oceny była innowacyjność zaproponowanych działań i ich przewidywany wpływ społeczny. czytaj więcej

T-Mobile Roaming na nowych zasadach w T-Mobile

Od 15 czerwca br. w Unii Europejskiej wszyscy będziemy korzystali z usług telekomunikacyjnych na nowych zasadach. Będzie dużo taniej, co jednak nie oznacza, że usługi telekomunikacyjne poza granicami kraju będą bezpłatne. Co do zasady, wyjeżdżając na wakacje lub w podróż służbową, za połączenie telefoniczne czy SMSa zapłacimy stawkę bazującą na, ale nie wyższą niż cena jednostkowa za odpowiednią usługę krajową (np. połączenia głosowego wychodzącego „poza sieć”, SMSa wychodzącego, transmisję danych), wynikająca z cennika podstawowego taryfy krajowej, z której korzystamy. czytaj więcej

T-Mobile Oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 w ofercie T-Mobile

T-Mobile rozszerza ofertę Internetu mobilnego, która oprócz bogatych pakietów danych zawiera prawdziwą gratkę dla amatorów gier. W zestawie z Internetem w najlepszej sieci, dostępne są nowe urządzenia wśród nich oficjalny laptop Mistrzostw Polski ESL 2017 - Lenovo Legion Y520 z profesjonalną myszą. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska z wyższą bazą abonentów po pierwszym kwartale 2017

W pierwszym kwartale 2017 roku T-Mobile Polska kontynuuje pozyskiwanie klientów abonamentowych, których liczba w ciągu roku zwiększyła się o 178 tysięcy. Spółka konsekwentnie inwestuje w rozbudowę infrastruktury zwiększając liczbę stacji bazowych obsługujących technologię LTE oraz Carrier Aggregation (CA), która zapewnia wyższe prędkości przesyłania danych i większą pojemność sieci. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Electronic Beats prezentuje: stream pierwszego występu Gorillaz na żywo w technologii 360° i dwa występy w Polsce

- T-Mobile Electronic Beats Presents Humaz Live w technologii 360° i streamingu HD dostępny dla wszystkich
- Bilety na wydarzenia w Polsce dystrybuowane wyłącznie na stronie electronicbeats.pl od 15.05 czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile partnerem głównym ESL Mistrzostw Polski w 2017 roku

T-Mobile, realizując swoją strategię zaangażowania w obszary związane z cyfrowym stylem życia, podejmuje współpracę jako partner główny z ESL Mistrzostwami Polski – prestiżowymi rozgrywkami e-sportowymi, w których uczestnicy rywalizują o nagrody z puli wynoszącej 300 000 złotych (łącznie w dwóch sezonach rozgrywek w 2017 roku do wygrania będzie aż 300 000 złotych). W 14. sezonie głównymi tytułami są League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive. czytaj więcej

T-Mobile Nowy MIX T-Mobile z kolekcjonerską figurką z najnowszego filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2”

Jest takie miejsce w galaktyce, gdzie najnowsze smartfony są dostępne w atrakcyjnych cenach i unikalnych ofertach… Smartfoneria w T-Mobile teraz wzbogaca się o propozycję dla rodziców i młodszych użytkowników. Najnowszy MIX w T-Mobile to ciekawe smartfony, sporo Internetu i miła niespodzianka, czyli kolekcjonerskie figurki bohaterów filmu Marvela „Strażnicy Galaktyki vol. 2” w zestawie Superbox. czytaj więcej