Archiwalne

* Międzynarodowa kampania medialna Deutsche Telekom: "Łączymy ludzi w Europie!”

08.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

  • Deutsche Telekom wkrótce zostanie wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie
  • Technologia łączy ludzi i rynki ponad granicami

"Łączymy ludzi w Europie!” — to motto kampanii medialnej Deutsche Telekom, która rusza w dwunastu krajach europejskich. Będzie ona wspierać strategię Grupy, której celem jest osiągnięcie pozycji wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Europie. Plany względem swojej nowej europejskiej sieci, Deutsche Telekom ogłosił na początku marca podczas tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress w Barcelonie.

„Do 2018 roku chcemy stać się wiodącym europejskim dostawcą usług telekomunikacyjnych. Dlatego inwestujemy w nowoczesne technologie sieciowe i infrastrukturę transgraniczną. Razem  z pozostałymi operatorami w Grupie DT (NatCos) dążymy do tego, aby oferować klientom najlepszą jakość sieci, najlepsze produkty i usługi, oraz jak najefektywniej wykorzystywać biznesowe synergie” — mówi Claudia Nemat, członek zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialna za zarządzanie europejskimi spółkami oraz technologię. „Do 2018 roku Grupa zamierza zainwestować ponad sześć miliardów euro w rozwój swoich europejskich sieci, zakończyć migrację łączy klientów na model all-IP, a także wprowadzić do swojej oferty jeszcze więcej dostępnych transgranicznie produktów opartych na chmurze” – dodaje Nemat.

Kampania zbliża rynki
W międzynarodowej kampanii medialnej Deutsche Telekom połączy także komunikację na poszczególnych rynkach. Jej przekaz jest jasny: „Łączymy ludzi w Europie!” Centralnym elementem komunikacji jest litera „T”, która stanowi symbol kontaktu między krajami. „Chcemy, by nasza akcja zwiększyła świadomość faktu, że kraje europejskie stają się sobie coraz bliższe oraz, że Deutsche Telekom poprzez swoje supernowoczesne technologie łączy ludzi i rynki ponad granicami” — mówi Hans-Christian Schwingen, dyrektor ds. strategii marki oraz komunikacji marketingowej w Deutsche Telekom.

Główny motyw kampanii jest jasny i wyrazisty: popularne i ciekawe miejsca z każdego kraju, w którym działa Telekom, symbolizują zjednoczoną Europę. Elementem zmieniającym się w zależności od kraju są mosty, które łączą Europę, wspierane przez literę „T” w barwach telekomu. Dla przykładu, w jednej z adaptacji reklamy most zbliży do siebie Zamek na Hradczanach, krakowskie Sukiennice, Plac Bohaterów w Budapeszcie, Bramę Brandenburską w Berlinie oraz Amfiteatr w Puli (Chorwacja). Wykorzystane zostaną: Most Karola w Pradze, most Europabrücke w Austrii (Brenner Pass), Most Łańcuchowy w Budapeszcie, „Niebieski Cud” w Dreźnie i Nowy Most w Bratysławie. W polskiej wersji komunikacji elementem łączącym poszczególne budowle będzie natomiast warszawski most Świętokrzyski. Tą samą logiką kieruje się reklama telewizyjna — zaawansowana animacja komputerowa ukazuje zbliżające się do siebie słynne budowle i zabytki W efekcie na ekranie pojawia się pełna mapa Europy, którą po raz kolejny wspiera litera „T” w kolorze magenty. Zmierzająca na spotkanie para bohaterów z różnych zakątków Europy symbolizuje łatwość łączenia się ponad granicami dzięki najdoskonalszej technologii dostarczanej przez operatora.

Kampania wystartowała 7 maja 2015 r. w Niemczech, a kilka dni później w Macedonii i Czarnogórze. W Polsce rozpocznie się 15 czerwca, i także w tym miesiącu będzie miała swój początek w pozostałych europejskich krajach, w których obecna jest Spółka DT (tj. w Czechach, na Węgrzech, w Chorwacji, Holandii, Austrii, na Słowacji, w Rumunii i Albanii). „W uzupełnieniu do motywu przewodniego, kampania tworzy również wartość dodaną dzięki komunikacji skierowanej do konkretnego kraju” — dodaje Hans-Christian Schwingen. Obok głównej tematyki akcja zwróci również uwagę na inne aspekty, takie jak możliwość korzystania z Internetu w roamingu dzięki usłudze Travel & Surf.

Kampania „Łączymy ludzi w Europie” wystartuje we wszystkich krajach z 40-sekundowym spotem w stacjach telewizyjnych o szerokim zasięgu oraz z wielkoformatowymi reklamami zewnętrznymi. Obecna będzie równolegle w Internecie oraz w prasie, jak również w mediach społecznościowych. Kompleksowe działania komunikacyjne uzupełnia dedykowany serwis http://europe.telekom.com/  w  którym  umieszczone są wszystkie istotne informacje dotyczące strategii Deutsche Telekom dla Europy.

źródło: T-Mobile

T-Mobile hub:raum IoT Academy Krakow – budzimy potencjał Internetu Rzeczy w Krakowie

hub:raum IoT Academy Krakow odbędzie się 8 listopada 2017r. w siedzibie hub:raum (ul. Przemysłowa 12, Kraków). Jest to już 6 spotkanie, poprzednie miały miejsce w Krakowie, Bukareszcie, Bratysławie, Zagrzebiu i Warszawie. Nadchodzące wydarzenie – hub:raum IoT Academy Krakow - wspierane jest przez T‑Mobile Polska. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile o lukach w protokole zabezpieczeń WPA2 sieci WLAN - atak Krack (key reinstallation attack)

Analitycy z Uniwersytetu KU Leuven w Belgii opublikowali informację o wykryciu luki w standardzie WiFi, który umożliwia pokonanie szyfrowania WPA i WPA2, obecnie używanego przez wszystkich producentów do ochrony sieci bezprzewodowych (WLAN). Luka ta zyskała nazwę Krack (skrót od „key reinstallation attack”). czytaj więcej

T-Mobile Blisko 34 tysiące osób na T‑Mobile Warsaw Games Week

T‑Mobile Warsaw Games Week 2017 to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu graczy i fanów nowych technologii w Polsce. W trakcie trzech dni trwania imprezy warszawskie Expo XXI odwiedziło aż 33 716 osób. Tegoroczna edycja wydarzenia, któremu patronuje T‑Mobile, okazała się największą w historii. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile poszerza swoją ofertę dla graczy i fanów cyfrowej rozrywki

W dniu rozpoczęcia targów T‑Mobile Warsaw Games Week prezentuje nowe urządzenia, które klienci Operatora mogą nabyć wraz z ofertą Internetu mobilnego w T‑Mobile. Teraz każdy gracz będzie mógł zapewnić sobie najlepszy sprzęt do emocjonujących rozgrywek online i nie tylko wraz z szybkim Internetem LTE w najlepszej sieci. Z najnowszej propozycji Operatora można skorzystać już od 16 października. czytaj więcej

T-Mobile Wygraj z piątkiem trzynastego! Odwiedź T‑Mobile Warsaw Games Week i poczuj atmosferę prawdziwego święta graczy

Zacieramy ręce, ponieważ w najbliższy piątek rozpoczynamy trzydniowe święto graczy – T‑Mobile Warsaw Games Week. Na odwiedzających warszawskiego EXPO XXI przez cały weekend 13-15.10.2017r. czeka moc atrakcji: w tym przedpremierowe gry, spotkania z gwiazdami e-sportu i społeczności graczy, turnieje i najlepsi cosplayerzy. W strefie T‑Mobile uczestnicy wydarzenia będą mogli wygrać laptopy i telefony oraz przetestować najnowszy nabytek w ofercie operatora – laptop ASUS ROG Strix GL503. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska uzyskał najlepszy bilans przenośności numerów komórkowych w Q3 2017

4 października br. Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raporty ze statystykami przenoszalności numerów stacjonarnych i komórkowych w trzecim kwartale 2017 roku. T‑Mobile Polska z pozytywnym wynikiem ponad 10 tysięcy numerów uzyskał najlepszy bilans przenośności numerów komórkowych spośród czołowej czwórki operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. W przypadku przenoszalności numerów stacjonarnych T‑Mobile Polska zakończył kwartał z najlepszym bilansem na rynku. czytaj więcej

T-Mobile Juraj Andras nowym członkiem zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska

1 grudnia 2017 roku Juraj Andras obejmie obowiązki członka zarządu ds. finansowych T‑Mobile Polska. Zastąpi na tym stanowisku Szabolcsa Gaborjani, który zdecydował się na kontynuowanie kariery poza Grupą Deutsche Telekom. Do końca stycznia 2018 roku, Szabolcs będzie blisko współpracował z Jurajem, aby sprawnie wdrożyć go w nowe obowiązki. czytaj więcej

T-Mobile HD Voice+ nowy standard rozmów w sieci T‑Mobile

T-Mobile właśnie wdraża najnowsze kodeki obsługujące połączenia głosowe w celu poprawy jakości połączeń telefonicznych. czytaj więcej

T-Mobile Czym jest kolokacja?

Zabezpieczenie danych oraz aplikacji firmowych dla każdego przedsiębiorcy jest niezwykle ważne. Posiadanie własnej serwerowni to tylko jeden ze sposobów na zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa, dostępności oraz niezawodności danych. Własna serwerownia to jednak spora inwestycja – zakup całego sprzętu to tylko jedna strona, konieczne jest jeszcze zatrudnienie właściwego personelu, który się tym zajmie. Zainwestowanie w odpowiedni sprzęt może okazać się bardzo drogie. Warto w takiej sytuacji rozważyć możliwość innego rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile dostawcą usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego

T‑Mobile Polska rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego zgodnie z warunkami wygranego przez operatora przetargu. Kontrakt o wartości ponad 7,3 milionów złotych obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostarczeniem urządzeń oraz specjalistycznych usług dla NBP przez okres czterech lat. czytaj więcej