Archiwalne

* Łączymy wszystkich wszędzie – niesłyszący klient skorzysta z usług T-Mobile - operator wprowadza ofertę dla osób niesłyszących

23.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Oferta MIG JUMP! przygotowana w porozumieniu z osobami niesłyszącymi, to odpowiedź na potrzeby ponad 470 tysięcy niesłyszących i 2 milionów niedosłyszących Polaków. T-Mobile we współpracy z Migam.org, działając na rzecz zbliżenia światów osób niesłyszących oraz słyszących, wprowadza dedykowaną ofertę MIG JUMP! Nowa i jedyna taka oferta na rynku jest wynikiem wspólnego dialogu z osobami niesłyszącymi. Celem tej oferty jest ułatwienie codziennej komunikacji.

W ramach dedykowanej oferty MIG JUMP! T-Mobile oferuje aż 25 GB miesięcznego pakietu danych do wykorzystania, co pozwoli osobom niesłyszącym swobodnie korzystać z komunikatorów internetowych oraz aplikacji do wideorozmów bez płacenia za niewykorzystane minuty.

Oferowane w taryfie nowoczesne tablety i telefony z LTE 4G i kamerami umieszczonymi z przodu, dostępne już od 9 zł, zostały wybrane specjalnie pod kątem osób niesłyszących. Abonament w nowej taryfie MIG JUMP! wynosi 79,99 zł miesięcznie (dla klientów T-Mobile 69,99 zł) przy zobowiązaniu na 30 miesięcy.

Nazwa MIG JUMP! jest wynikiem konkursu przeprowadzonego przez T-Mobile oraz Migam.org. wśród osób Głuchych. Nowa taryfa powstała w ramach projektu Odpowiedzialnego Biznesu (eng. Corporate Responsibility) T-Mobile – Łączymy Wszystkich Wszędzie.

Technologia przełamuje bariery

Nowa oferta MIG JUMP! Będzie dostępna także wraz ze specjalną aplikacją Tłumacz Migam – tłumacz języka migowego online, dzięki której osoba niesłysząca może bez przeszkód komunikować się w każdym miejscu z każdym. Tłumacz Migam pomoże nie tylko w korzystaniu z telefonu czy tabletu, ale także ułatwi komunikację we wszystkich salonach T-Mobile i nie tylko – dzięki niemu zakupienie umowy lub załatwienie bieżących spraw jest o wiele prostsze.

- Podstawą każdego społeczeństwa i każdej grupy społecznej jest komunikacja. Jako firmie telekomunikacyjnej zależy nam na budowaniu pomostu komunikacyjnego łączącego wszystkich i wszędzie. Cieszymy się z podjętej współpracy z Migam, rozpoczęliśmy wspólny dialog społeczny, który stał się podstawą do wypracowania rozwiązań odpowiadających na potrzeby osób niesłyszących. To dla nas wielki zaszczyt, że dzięki technologii i naszym możliwościom mogliśmy wyjść im naprzeciw. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Długofalowa współpraca T-Mobile z Migam.org służy przełamywaniu barier komunikacyjnych, na które osoby Głuche i Słabosłyszące, natykają się bardzo często w codziennych sytuacjach, a które można ominąć wykorzystując nowe technologie.

Cieszymy się, że tak duża firma, jaką jest T-Mobile, oferująca usługi, z których korzysta miliony Polaków, zdecydowała się otworzyć na środowisko osób Głuchych i Słabosłyszących. Słowa uznania należą się T-Mobile za to, że zwróciła uwagę na kluczowy aspekt, jakim jest komunikacja. Środowisko Głuchych i Słabosłyszących posługuje się Polskim Językiem Migowym i jeżeli na ulicy spotka się Głuchy ze Słyszącym, to jest to po prostu spotkanie dwóch niezależnych języków. Dodatkowo w obecnych czasach króluje kultura zwana „telefoniczną” Większość spraw najłatwiej i najszybciej można załatwić tylko przez telefon: jak np. wezwanie karetki lub kontakt z infolinią. Osoba z rozumianą wadą słuchu nie ma takiej możliwości i my jako Migam staramy się, żeby ten problem rozwiązać. Tym bardziej cieszymy się, że T-Mobile będzie razem z nami w tym uczestniczył – mówi Sławek Łuczywek, osoba Głucha, Dyrektor Migam.org

Oprócz stworzenia Translatora Migam i dostosowania blisko 140 salonów do potrzeb osób niesłyszących, firmy wspólnie zrealizowały tłumaczenie na język migowy filmu „Wielkie Nadzieje”, który można obejrzeć na kanale Alekino+. Partnerzy wspólnie pracują także nad dostosowaniem stron internetowych T-Mobile wedle wymogów WCAG 2.0 oraz nad szerzeniem świadomości na temat komunikacji z osobami niesłyszącymi i niwelowania barier pomiędzy światem osób słyszących i Głuchych.

Z oferty mogą skorzystać osoby posiadające zaświadczenie o niepełnosprawności. Oferta jest dostępna w salonach T-Mobile.

źródło: T-Mobile

T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców

Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018

- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych
- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej

T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile

Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcej

T-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile

Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcej

T-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia

Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcej

T-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile

Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcej

T-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci

Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365

T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcej