Archiwalne

+ KSW 31 dostępne w Telewizji Cyfrowej UPC

15.05.2015

Od dziś wszyscy klienci Telewizji Cyfrowej UPC mogą zamówić dostęp do transmisji gali KSW 31, która odbędzie się w trójmiejskiej ERGO Arenie. Podczas tego wydarzenia fani mieszanych sztuk walki zobaczą pojedynek Tomasza Drwala z Michałem Materlą oraz wiele innych emocjonujących pojedynków z udziałem m.in. Pudziana, Bedorfa czy Silvy. KSW 31 już 23 maja w sobotę.

To będzie prawdziwa gratka dla fanów mieszanych sztuk walki.  Pierwszy raz w historii KSW w klatce zobaczymy Tomasza Drwala, legendę MMA i jednego z najlepszych polskich zawodników MMA. „Gorilla” skrzyżuje swoje rękawice z obecnym mistrzem KSW w wadze średniej Michałem Materlą. Stawką tego pojedynku będzie pas KSW w wadze średniej. Ciekawą walką będzie również starcie Mariusza „Pudziana” Pudzianowskiego ze słynnym, amerykańskim grapplerem z rodziny Gracie – Rollesem. Ten pojedynek został wymieniony na stronie w majowej „Dziesiątce Sherdoga”, jednego z najbardziej prestiżowych portali MMA na świecie, jako jedno z najciekawszych nadchodzących wydarzeń. Ponadto, fani mogą liczyć na inne równie emocjonujące starcia z udziałem m.in. Karola „Coco” Bedorfa, który pokonał wcześniej wspomnianego Gracie’ego z Peterem Grahamem, czy też  znanego w Polsce z walk z Materlą, Jaya Silvę z Azizem Karaoglu. Całą galę widzowie będą mogli obejrzeć 23 maja w Telewizji Cyfrowej UPC za pomocą usługi Pay-Per-View.

Z tej okazji UPC Polska przygotowało wyjątkowy konkurs dla fanów KSW. Jest o co walczyć!! Cztery najlepsze odpowiedzi nagrodzimy rękawicami z autografami jednego zawodników: Materli, Drwala, Pudziana lub Bedorfa. Aby wziąć udział w konkursie należy uzasadnić w komentarzu z #oglądamKSWwUPC pod postem konkursowym czemu to właśnie Ty powinieneś zgarnąć nagrodę. Na najciekawsze odpowiedzi czekamy do 22 maja. Powodzenia!

Jak oglądać?

Telewizja Cyfrowa UPC zaoferuje transmisję pojedynku w jakości HD, gwarantując olbrzymią dawkę emocji i najwyższy komfort oglądania wielkich starć. Wydarzenie będzie dostępne dla klientów UPC w systemie Pay-Per-View. Miłośnicy mieszanych sztuk walki będą mogli zamówić dostęp poprzez specjalną aplikację lub telefonicznie. Abonenci korzystający z dekoderów UPC Mediabox mogą zamówić dostęp do wydarzenia poprzez specjalną aplikację, znajdującą się na kanale 90. Abonenci korzystający z dekoderów Horizon, Kaon(była sieć Aster) i MediaModułu CI+ mogą dokonać zamówienia, dzwoniąc pod numery Biura Obsługi Klientów UPC – 32 494 95 60 lub 801 94 95 60. Transmisję w jakości HD będzie można oglądać na kanale 91 niezależnie od typu posiadanego dekodera, natomiast w wersji SD na kanale 92. (tylko na dekoderze Mediabox).

Opłata za usługę wynosi 45 zł.

Zamówienia za pośrednictwem Biura Obsługi Klientów można składać do soboty 23 maja do godziny 22.00.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej