Archiwalne

+ Ericsson utrzymuje pozycję lidera w Operations Support Systems Magic Quadrant Gartnera

16.12.2014

Gartner Inc. po raz trzeci z rzędu uwzględnił firmę Ericsson w Operations Support Systems Magic Quadrant Gartnera. Bogata, wiodąca na rynku oferta OSS oraz profesjonalne usługi stymulują rozwój sieci, usług i elastycznych rozwiązań oferowanych przez operatorów na całym świecie. Obejmuje ona wsparcie w każdej fazie cyklu wdrażania innowacji, wchodzenia na nowe rynki czy budowania ekosystemów współpracy. Gartner, wiodąca firma w dziedzinie badań i doradztwa IT, oceniła dostawców w tegorocznym raporcie opartym na możliwościach całościowego wdrożenia wizji.

Kompleksowe doradztwo, integracja systemów, usługi zarządzania i pakiety oprogramowania oferowane przez firmę Ericsson zaowocowały jej statusem lidera i doskonałego partnera dla operatorów na całym świecie. Oprogramowanie i usługi firmy Ericsson pomagają w zarządzaniu skomplikowanymi rozwiązaniami i zmniejszają ogólne koszty utrzymania dzięki unikalnym, kompleksowym kompetencjom, doświadczeniu i możliwościom technicznym w dziedzinie działań i sieci. Obecnie Ericsson wspiera ponad 900 wdrożeń OSS na świecie.

„Wierzymy, że lepsza pozycja firmy Ericsson na osi kompletności wizji OSS Magic Quadrant Gartnera kolejny raz potwierdza słuszność naszej strategii i ostatnich przejęć. Nasza rola lidera rynku opiera się na naszym kompleksowym, fabrycznie zintegrowanym, modułowym pakiecie OSS, który zwiększa satysfakcję klienta przy równoczesnym obniżeniu kosztów i wzroście przychodów – mówi Per Borgklint, wiceprezes i dyrektor Business Unit Support Solutions w firmie Ericsson. – Ericsson cieszy się, z uznania dla swojej kompletności wizji i możliwości jej wdrożenia”.

OSS Magic Quadrant ocenia dostawców, którzy sprzedają kompleksowe rozwiązania dla operatorów usług komunikacyjnych w zakresie zapewniania usług, realizacji, zarządzania zamówieniami i katalogami, nowych infrastruktur OSS wspierających SDN/NFV oraz poprawy satysfakcji klienta.

Aby sprostać wymaganiom klienta, operatorzy muszą stale poprawiać jego doświadczenia, poszukiwać nowych źródeł zysku i zwiększać efektywność swoich działań. Ericsson pomaga operatorom we wdrożeniach za pomocą całościowych, zunifikowanych pakietów oprogramowania OSS/BSS oraz oferuje światowej klasy doradztwo, integrację systemów i możliwości wynikające z dobrze zarządzanych usług.

źródło: Ericsson

News Jak otworzyć biznes w sieci internetowej?

Wiele się mówi o firmach działających, w sieci, o przenosinach sklepów stacjonarnych do sieci internetowej. Czy internet jest swego rodzaju remedium na problemy firm wynikające z pandemii i postępującej cyfryzacji naszej cywilizacji? Na pewno w jakiś sposób tak. Czy każdy może swój sklep stacjonarny przenieść do świata internetu? To już nie jest takie proste. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Maxis i Huawei podpisali porozumienie na rzecz przyspieszenia wdrożenia 5G

Podczas Mobile World Congress 2019 (MWC 2019) Huawei i Maxis, wiodący dostawca konwergentnych usług komunikacyjnych i cyfrowych, podpisali porozumienie, które zakłada, że obie strony będą współpracowały w celu przyspieszenia wdrożenia technologii 5G w Malezji. Przedmiotem porozumienia jest współpraca w zakresie kompleksowych testów technologii 5G obejmujących systemy i usługi end-to-end. czytaj więcej

Ericsson Swisscom wybiera Ericsson jako strategicznego dostawcę dla Gigabit LTE i 5G

- Swisscom i Ericsson potwierdzają swoje długotrwałe, strategiczne partnerstwo, kontynuując rozwój innowacji w Gigabit LTE i 5G
- Ericsson zapewni pełną cyfrową transformację sieci Swisscom do światowego gigabitowego LTE i wdrożenie 5G
- Transformacja obejmuje wdrożenie rozwiązań firmy Ericsson w zakresie cloud, Network Slicing oraz portfolio 5G z Massive MIMO
czytaj więcej