Archiwalne

- W Łodzi ruszyło nowe Centrum Telefoniczne obsługi klienta sieci Plus

03.09.2012

Zobacz więcej na Plus.pl.

W poniedziałek 3 września br Plus uruchomił w Łodzi nowe Centrum Telefoniczne Departamentu Kompleksowej Obsługi Klienta. Mieści się ono w Parku Biznesu Teofilów przy ul. Traktorowej 141/143. W nowym call center zatrudnienie w 24-godzinnym trybie pracy zmianowej znajdzie ponad 300 osób. Połowa z nich już od dziś odbiera połączenia od klientów.

Polkomtel Sp. z o.o. wynajął ponad 2700 m2 powierzchni w Parku Biznesu Teofilów i zajmie trzy kondygnacje nowczesnego biurowca. Wynajęta powierzchnia została przygotowana według szczegółowych wytycznych Spółki z zapewnieniem najwyższych standardów i uwzględnieniem wymagań technicznych niezbędnych do utrzymania ciągłości pracy. Wszystkie stanowiska pracy zostały wyposażone w niezbędne systemy operacyjne i licencje oraz odpowiednią liczbę słuchawek nagłownych dostosowanych do aparatów telefonicznych stanowiących wyposażenie stanowisk pracy. Znajdują się tu również sale szkoleniowe pozwalające na organizację zajęć podnoszących kwalifikacje pracowników.

„To ważny moment zarówno dla Łodzi, jak i dla Plusa. Łodzianom zaoferowaliśmy nowe miejsca w firmie o wysokiej kulturze pracy. Warto tu dodać, że przy realizacji całego projektu bardzo pomocna była współpraca i wsparcie oferowane Polkomtelowi zarówno przez Urząd Miasta Łodzi, jak i tamtejszy Powiatowy Urząd Pracy – powiedział Artur Waśk, Dyrektor Zarządzający w Pionie Operacyjnym Polkomtel Sp. z o.o. I dodaje – „Plus jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który uzyskał certyfikat zgodności zasad funkcjonowania struktur call center w oparciu o europejską normę EN15838. Certyfikat ten potwierdza, że pracownicy infolinii sieci Plus obsługują klientów na poziomie najwyższych standardów europejskich. W przypadku Plusa to przede wszystkim większy komfort przyjmowania i rozwiązywania spraw, z którymi zgłaszają się klienci. Jestem przekonany, że nowo otwarte call center podniesie jeszcze jakość naszych usług w tym zakresie i skróci czas odbioru zgłoszenia.”

To już drugie Centrum Telefonicznej Obsługi Klientów Plusa w Łodzi. Łącznie w obu centrach telefonicznych zatrudnienie znajdzie około 550 osób.

źródło: Plus

News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach

W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcej

News Jak przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce?

Sieci światłowodowe odgrywają szczególnie ważną rolę w telekomunikacji, zapewniając nam stabilne i szybkie połączenie internetowe. Rozwiązanie to stało się standardem w nowoczesnych instalacjach teletechnicznych. Ze względu na wysoką przepustowość włókien optycznych to właśnie one coraz częściej wykorzystywane są w infrastrukturze telekomunikacyjnej w dużych, jak i mniejszych aglomeracjach. Aby tego typu sieć mogła powstać, niezbędnym etapem jest jej skrupulatne zaprojektowanie. Jak właściwie przebiega projektowanie sieci światłowodowych w Polsce? Zapraszamy do artykułu. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

Plus Ruszają transmisje Ligi Mistrzów UEFA w Grupie Polsat - nowe studio zbudowane na potrzeby LM i LE

Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA, które od wtorku 21 sierpnia będzie można oglądać tylko w nowych kanałach i serwisach sportowych premium Grupy Polsat, będą pokazywane z nowego, wyjątkowego studia. To jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie tego typu obiektów telewizyjnych w Europie i zdecydowanie najnowocześniejsze studio w Polsce. Trzy pierwsze mecze już dzisiaj. czytaj więcej