Archiwalne

- UPC inwestuje w rozwój zasięgu Telewizji Cyfrowej

13.06.2012

UPC Polska dokonuje niezbędnych inwestycji w sieć, by zapewnić jak największej liczbie abonentów dostęp do najwyższej jakości usług telewizyjnych. Dzięki temu mieszkańcy Łodzi, Nysy, a od niedawna także Piotrkowa Trybunalskiego, mogą w pełni korzystać z Telewizji Cyfrowej UPC, oferującej ponad 160 kanałów, w tym szereg w rozdzielczości HD, a nawet 3D. Wszystkie wyżej wymienione miasta z wyjątkiem Łodzi oraz dodatkowo Leszno i Rawicz, zyskały także dostęp do bogatej oferty kilku tysięcy programów „na żądanie“. Niebawem usługa UPC NA ŻĄDANIE będzie dostępna także w Łodzi. Wkrótce usługi cyfrowe UPC zagoszczą również u mieszkańców Pabianic, Mielca, Czerwionki, Lędzin oraz Knurowa.

Telewizja Cyfrowa UPC, czyli rozrywka szyta na miarę
Telewizja Cyfrowa UPC to przepustka do świata telewizji w najwyższej jakości obrazu i dźwięku. Jej oferta programowa to ponad 160 odpowiednio sprofilowanych pod kątem zainteresowań widzów kanałów, w tym bogaty wybór kanałów sportowych, dziecięcych oraz filmowych. Koneserzy kina doceniają także wybór pakietów Premium, które umożliwiają dostęp do wielu propozycji HBO, CANAL+ i Filmbox w jakości HD i 3D. Telewizja UPC gwarantuje widzom także szereg interaktywnych funkcjonalności, które pozwalają swobodnie zarządzać potencjałem, jaki niosą ze sobą usługi cyfrowe. Abonenci szczególnie cenią sobie możliwość zatrzymywania programu na żywo, przewijania oraz nagrywania, także całych serii (np. wszystkich odcinków serialu). Fanom sportu Telewizja Cyfrowa UPC udostępnia Strefę Sportową z podglądem 12 kanałów sportowych. Ponadto, klienci maja do dyspozycji funkcję kontroli rodzicielskiej, która umożliwia ograniczenie dostępu najmłodszym widzom do określonych programów. Coraz chętniej sięgają także po Zdalne Nagrywanie w Telewizji Cyfrowej UPC, które pozwala na zaplanowanie nagrywania ulubionych programów z dowolnego miejsca za pomocą telefonów komórkowych, iPhona, iPada lub strony WWW. Dzięki temu, nawet będąc poza domem – na wakacjach, w pracy, czy na spacerze mogą zaprogramować cyfrową nagrywarkę dekodera.

Oglądanie „na żądanie”
Mieszkańcy miast, w których UPC udostępniło ostatnio najbogatszą na rynku telewizji kablowej usługę VOD (UPC NA ŻĄDANIE), mogą nadrobić zaległości w oglądaniu ulubionego programu, wybranego serialu, czy filmu. Oferta treści „na żądanie” obejmuje ponad 3700 programów, z których 1600 jest bezpłatnych. UPC NA ŻĄDANIE to ponad 700 filmów i blisko 200 produkcji fabularnych, dokumentalnych oraz odcinków seriali w najwyższej jakości HD, dostępnych natychmiast, za naciśnięciem przycisku na pilocie, bez konieczności dzwonienia lub wysyłania smsów.

UPC NA ŻĄDANIE to również 10 unikalnych na rynku KANAŁÓW NA ŻĄDANIE, które oferują setki odcinków seriali animowanych, obyczajowych oraz najpopularniejszych programów dokumentalnych i life-stylowych emitowanych przez poszczególnych nadawców, wśród których są: TVP NA ŻĄDANIE, TVN NA ŻĄDANIE, DISCOVERY ON DEMAND, FILMBOX ON DEMAND, NATIONAL GEOGRAPHIC NA ŻĄDANIE, HBO ON DEMAND, DISNEY NA ŻĄDANIE, CARTOON NETWORK NA ŻĄDANIE, SUNDANCE CHANNEL NA ŻĄDANIE i CANAL + NA ŻYCZENIE.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej