Archiwalne

- Podróż po wirtualnym świecie w prezencie na Dzień Mamy

23.05.2012

Nowe technologie są dla wszystkich, nie tylko dla młodych. Z okazji święta Mam, zachęcamy młode osoby do pokazania im fascynującego wirtualnego świata. Pomocny w tym będzie Internet Starter, dzięki któremu nauka korzystania z Internetu może być banalnie prosta. W projekt zaangażowała się Katarzyna Pakosińska, prezenterka, dziennikarka i artystka kabaretowa, która specjalnie z okazji zbliżającego się Dnia Matki przygotowała Internet Starter dla swojej Mamy.

Dzięki Internetowi możemy w pełni uczestniczyć w życiu społecznym, zawodowym, towarzyskim
i kulturalnym. Jednak wiele dojrzałych osób nie potrafi z niego korzystać. Z myślą o nich powstał Internet Starter. Wystarczy godzina wolnego czasu, by pokazać Mamie, jak komunikować się przez Internet, rozwijać pasje, a nawet znaleźć nowych przyjaciół.

- Moja Mama jest bardzo zabieganą panią domu. To zabieganie to przede wszystkim wnuczęta, które nader intensywnie babcię eksploatują :-) Dodam, że cuda techniki i "internety" to dla nich pestka... Stąd właśnie pomysł, by ich Babcia, a moja Mama, jako fitopatolog z wykształcenia tę "pestkę" poznała. Puenta tej zagmatwanej wypowiedzi, jest jak poroże jelenia: strona pięknie połączy pokolenia :-) - powiedziała Katarzyna Pakosińska, która dzięki Internet Starterowi zorganizowała Mamie ekspresowy dostęp do informacji kulinarnych, zdrowotnych i serialowych.

Internet Starter
Internet Starter to doskonałe i bezpłatne narzędzie, które sprawi, że korzystanie z internetu będzie banalnie proste i otworzy naszym Bliskim świat pełen nowych możliwości. Na internetstarter.com.pl można stworzyć łatwą i przejrzystą, spersonalizowaną stronę z ikonami, pod którymi kryją się linki do przydatnych stron www. Dzięki Internet Starterowi nasi Bliscy będą mogli z łatwością z nich korzystać. Internet Starter zachowuje ich własny URL (adres strony internetowej), do którego będą mogli mieć dostęp z dowolnego komputera. Każdy, kto przygotowuje Internet Starter dla Bliskiego, może zamieścić na nim swoje zdjęcie wraz z informacją, która przypomni nowemu użytkownikowi Internetu, że zawsze może zadzwonić do swojego młodego nauczyciela w razie problemu lub pytań.

UPC. Łączymy Pokolenia.
UPC Polska, dostawca najszybszego Internetu w kraju, od wielu lat angażuje się w działania edukacyjne, które pomagają osobom dojrzałym dołączyć do społeczności internetowej, a tym samym prowadzą do poprawy jakości ich życia i zmniejszenia poziomu wykluczenia cyfrowego w Polsce. Internet Starter jest częścią projektu „UPC. Łączymy pokolenia”, którego celem jest przede wszystkim zachęcenie młodych osób do nauczania starszaków obsługi Internetu.
Internet Startery dla swoich mam stworzyli także: Beata Sadowska i Michał Piróg. Internet Startery przygotowane z myślą o ich rodzicach znajdują się w Galerii: http://www.internetstarter.com.pl/page/gallery/

Akcję „Zrób coś dobrego dla Bliskiego” wspiera Onet.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej